Hade gärna åkt om jag inte skulle jobba.HeadWar skrev:...varför är det inte fler som har anmält sig till detta eminenta arrangemang?
Gamers Weekend i Kinna
Re: Gamers Weekend i Kinna
Jag är sugen, men vet inte om jag orkar/hinner måla upp det jag vill spela med.
Klart du gör, iallafall till Table Top Standard. Är det guards du skall spela så kan jag bara tycka det är toppen eftersom jag kommer lira Chaos. Iofs spelar det ingen roll vad du spelar för Chaos slår allt, alla, även sina egna !!!Argos skrev:Jag är sugen, men vet inte om jag orkar/hinner måla upp det jag vill spela med.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Är det fortfarande ingen från Lund som ska upp dit? Är det jag ensam som ska försvara den gulröda flaggan?
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
Oj! 15 januari var sista listdatum såg jag nu. Det är typ imorgon det...HeadWar skrev:När ska listorna vara inne? Och varför är det inte fler som har anmält sig till detta eminenta arrangemang?
-
Michael Carl
Skickade över dem till Patrik igår, så de bör dyka upp snart, men här är en kort sammanfattning:
VP: 8 poäng (gränser om 300vp / poäng)
Primärt uppdrag: 8 poäng
Sekundärt uppdrag: 4 poäng
Uppdrag 1: Dawn of War (2 Objektiv / Quarters)
Uppdrag 2: Pitched Battle (Scoring i motståndarens deployment / Slå ut 2 enheter från motståndaren)
Uppdrag 3: Spearhead (Flest scoring i mitten / Kill Points)
Uppdrag 4: Dawn of War (4 objektiv / Döda HQ)
Uppdrag 5: Pitched Battle (Quarters / "Egge"-Kill Points)
VP: 8 poäng (gränser om 300vp / poäng)
Primärt uppdrag: 8 poäng
Sekundärt uppdrag: 4 poäng
Uppdrag 1: Dawn of War (2 Objektiv / Quarters)
Uppdrag 2: Pitched Battle (Scoring i motståndarens deployment / Slå ut 2 enheter från motståndaren)
Uppdrag 3: Spearhead (Flest scoring i mitten / Kill Points)
Uppdrag 4: Dawn of War (4 objektiv / Döda HQ)
Uppdrag 5: Pitched Battle (Quarters / "Egge"-Kill Points)
-
the godfather
och jag som inte bestämt mig för vilken arme jag ska spela änHeadWar skrev:Oj! 15 januari var sista listdatum såg jag nu. Det är typ imorgon det...HeadWar skrev:När ska listorna vara inne? Och varför är det inte fler som har anmält sig till detta eminenta arrangemang?
-
patrik thoren
Nu är uppdragen här, uppdatering finns. Följ tidigare länk.

-
the godfather
jag kommer ha med mig lite sf lagus brädspel om det finns mer än jag som vill nörda lördag kväll.
powergrid, carcassone, ticket to ride, agricola, bang typ, intressant?
powergrid, carcassone, ticket to ride, agricola, bang typ, intressant?