Kvar att färdigställa innan Defcon.
Re: Kvar att färdigställa innan Defcon.
Sista natten är alltid roligast innan en turnering, ellleeeer!?!? =)
Fan fattar inte att man ska vara så jäkla slö och inte fixa allt i tid för en gångs skull, måste sluta byta armeér hela jäkla tiden!
Fan fattar inte att man ska vara så jäkla slö och inte fixa allt i tid för en gångs skull, måste sluta byta armeér hela jäkla tiden!
Runt 120 baser och en förkylning att fixa tills imorgon, bör gå...
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Det går fort, cirka en LOTR film eller liknande längdKatarsis skrev:Runt 120 baser och en förkylning att fixa tills imorgon, bör gå...
Varför är LoTR den bästa serien för målning!!? Har kollat på LoTR alla målningstillfälle till min terminator arme..
Några andra förslag på målningsfilm är Braveheart, Gladiator.
P daddy
Några andra förslag på målningsfilm är Braveheart, Gladiator.
P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Tänkte främst på längden men något som man inte behöver titta så mkt på, utan mest ha i bakgrunden
Drybrush boltgunmetal, Grön highlight och wash, en sephia wash kvar på 10 gubbar.....
De kommer gå detta..
P daddy
De kommer gå detta..
P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Gonka Koff
Nu lägger jag ner för idag. Alla speeders är klara och betydligt snyggare än mina gamla. terminatorn är nästan klar det är bara det där sista "magiska" touchen att få det vita på hjälmen att inte se kladdigt ut. Sergeanten är klar men är ful -kanske tar jag en från lådan istället.
Imorgon skall jag peta på en kombimelta på bikebossen. Har fortfarande ingen aning hur det skall gå till - killen är rätt påbyltad som det är redan - kanske kan den hänga i ett snöre efter motorcykeln?.
Hoppas Mattias får ordning på sina .... 120 (!!!) baser!.
gonatt!
Imorgon skall jag peta på en kombimelta på bikebossen. Har fortfarande ingen aning hur det skall gå till - killen är rätt påbyltad som det är redan - kanske kan den hänga i ett snöre efter motorcykeln?.
Hoppas Mattias får ordning på sina .... 120 (!!!) baser!.
gonatt!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
PeterWelzien
120 baser är väl inga problem? Problemet brukar vara det som står på baserna. 
/Peter Welzien
-
kvarntobben
Hur vore det med lite bilder?
Sen vet ja inte vilket defcon e
Dvs Jag har bara varit med i en liten turnering bara o vet inte så mycket om dom.
Sen vet ja inte vilket defcon e
Dvs Jag har bara varit med i en liten turnering bara o vet inte så mycket om dom.