Kvar att färdigställa innan Defcon.

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Bengtsson den yngre

Re: Kvar att färdigställa innan Defcon.

Inlägg av Bengtsson den yngre »

Ironjens skrev:
Har du fixat en Heavyflamer till stormen?
Nej...[/quote]

Du kan inte säga att du är klar innan du har gjort det, en färdig storm har en heavyflamer! (eller möjligtvis en MM...) ;)
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

Sytant Simon alltså, roligt. Och att drybrusha enorma mängder terräng är alltid ett kul jobb...

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Dagen efter min frus födelsedag... bakis och försänkt i grovångest över att jag inte målade ett skit i går.. så totalt fyra dagar innan turneringen har jag ökat min målningsbörda, kom på att jag måste byta tillbaka till hurricane bolters på min landraider... Hur fan ska jag hinna. Blir att sjuka sig från jobbet torsdag/freddag och måla sööönder

/P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

Papa D skrev:Dagen efter min frus födelsedag... bakis och försänkt i grovångest över att jag inte målade ett skit i går.. så totalt fyra dagar innan turneringen har jag ökat min målningsbörda, kom på att jag måste byta tillbaka till hurricane bolters på min landraider... Hur fan ska jag hinna. Blir att sjuka sig från jobbet torsdag/freddag och måla sööönder

/P daddy
Jag som tänkte kolla om du var sugen på att spela i veckan... :)

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Kan spela på fredag =)
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

Innan första matchen på turneringen? ;) Nja, jag var lite sugen på att få stryk av dig på onsdag, måla kan du göra på nätterna...

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

De är inte helt omöjligt att jag kan kavla upp ärmarna och spöa upp dig på en timme eller två med min super snälla mjukis Black templar lista. Skulle va bra att provspela den lite innan Defcon... kommer nog vara på RT från öppning till stängning i alla fall, sitta å måla barn fritt, eller i allafall fritt från mina egna barn som jag ansvarar för.

/P daddy

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Katarsis skrev:1 Warboss
1 Grotsnik
15 'Ard Boys
2 Battle Wagons
~110 baser
15 'Ard Boys färdiga, allt färdigbyggt och sprayen tog just slut.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Färdig sedan en vecka tillbaka. Behöver fixa till ett par markers och renskriva armélistan. Det ska nog hinnas med.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Simon Talltorp

Inlägg av Simon Talltorp »

såja... all terrängen är klar nu, imorgon klockan tio börjar jag sy dukarna (det är allt bra smidigt att ha en före detta arbetsplats med industrisymaskin som man kan smyga sig in på).
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....

Skriv svar