Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Robert Kickern gustafsson här jag har startat en blog om gammla och nya äventyr.
Huvudsyftet är att blogga om kommande etc i serbien men jag värmer upp med att berätta om polish team championship och inom ett par dagar Throne of skulls i england.
jag är ingen författare så kort och gott det är stavfel,talspråk kanske ibland osamanhängande meningar det här vet jag däremot det jag vill ha ris och ros på är inehållet.
jag skriver med mycket sarkasm och ibland hårda ord som kan bli svårt att läsa av i text men syftet är att underhålla.
risken finns att jag komemr skriva om svenska turneringar ochså och är det någon som känner sig träffad elelr förolämpad säg till så tar jag bort det av samma skäl använder jag aldrig hela namn utan bara förnamn eller nick så ingen ska bli träffad av google sökningar.
så titta gärna in och kommentera så jag vet vad som är bra och dåligt så jag förhoopningsvist blivit bättre när etc väl stundar och jag ska skriva om det.
länken till bloggen http://sverigesotrevligaste.blogg.se/?tmp=404439
Huvudsyftet är att blogga om kommande etc i serbien men jag värmer upp med att berätta om polish team championship och inom ett par dagar Throne of skulls i england.
jag är ingen författare så kort och gott det är stavfel,talspråk kanske ibland osamanhängande meningar det här vet jag däremot det jag vill ha ris och ros på är inehållet.
jag skriver med mycket sarkasm och ibland hårda ord som kan bli svårt att läsa av i text men syftet är att underhålla.
risken finns att jag komemr skriva om svenska turneringar ochså och är det någon som känner sig träffad elelr förolämpad säg till så tar jag bort det av samma skäl använder jag aldrig hela namn utan bara förnamn eller nick så ingen ska bli träffad av google sökningar.
så titta gärna in och kommentera så jag vet vad som är bra och dåligt så jag förhoopningsvist blivit bättre när etc väl stundar och jag ska skriva om det.
länken till bloggen http://sverigesotrevligaste.blogg.se/?tmp=404439
/Kickern
Re: sveriges otrevligaste 40k spelare bloggar om turneringar
Kul läsning om resan =)
-
Gonka Koff
jag förklarar lite diplomatiskt att dem får ta bort den här förvuxna 13 åringen från 1985 och hämmta lite riktiga domare
Riktigt underhållande att ta del av Kickerns fantastiska värld! (Lite onödigt dock att avslöja den jättehemlisen att jag skulle vara förvirrad... det tror jag nämligen inte någon annan har märkt.)
Ser fram emot sagor från Nottingham nu!
Riktigt underhållande att ta del av Kickerns fantastiska värld! (Lite onödigt dock att avslöja den jättehemlisen att jag skulle vara förvirrad... det tror jag nämligen inte någon annan har märkt.)
Ser fram emot sagor från Nottingham nu!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
sen vad Olofs motståndare gjort för att förtjäna att behöva spela plaguezombies när man sitter i rullstol vet jag icke.
Jag dog

Jag dog
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Kul och bitsk underhållning. Sånt gillas! 
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Finns det finare människor än de bitter-ljuva?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
- Lottomannen
Sv: sveriges otrevligaste 40k spelare bloggar om turneringar
"Gonka Mattias och Olof var så fula att när jag lämmnade dem så kunde ingen avsluta en mening samt knappt stå på benen"
Jag vet att det är ett stavfel, men det blev en fantastiskt rolig mening
Kul att läsa, mer sånt!
Jag vet att det är ett stavfel, men det blev en fantastiskt rolig mening
Kul att läsa, mer sånt!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
"...han ser sur ut för att jag snuvat honom på konfekten genom att spela efter reglerna."
Väldigt elakt gjort
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: Sveriges otrevligaste 40 spelare bloggar om turneringar
Nu updaterad med
korkade saker man kan säga när man handlar T-röd
Throne of skulls del 1+2
tack för all respons blir mycket roligare att skriva när man vet att folk läser och faktiskt skrattar lite
korkade saker man kan säga när man handlar T-röd
Throne of skulls del 1+2
tack för all respons blir mycket roligare att skriva när man vet att folk läser och faktiskt skrattar lite
/Kickern
- speedfreek
Döda en av trådarna tack...