Vad ska jag ha den här som?

Regelfrågor och förslag på husregler
Användarvisningsbild
Ismeno

Vad ska jag ha den här som?

Inlägg av Ismeno »

Har den här filuren ståendes i hyllan;
ImageUploadedByTapatalk1359872583.342376.jpg
(276.41 KiB) Nerladdad 228 gånger
Vill kunna använda den i min CSM armé för turneringsspel utan att vara beroende av om FW är tillåtet, men som vad? Funderade först på Maulerfiend men den har ju AV så det känns lite knasigt. Deamon prince reglerna kanske? Har ni några idéer?

Användarvisningsbild
bolterochkniv

Re: Vad ska jag ha den här som?

Inlägg av bolterochkniv »

Maulerfiend funkar! den är lite stor för att vara demonprins väl?
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

In allierad Great Unclean One? Eller ku'gath? Annars blir nog maulerfiend helt ok, det är lite väl stor för en prins. Men då storlek bara är en nackdel så skulle jag inte ha några problem med att den spelas som en prins.
Alexander Merinen

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

bolterochkniv skrev:Maulerfiend funkar! den är lite stor för att vara demonprins väl?
Zurken skrev:In allierad Great Unclean One? Eller ku'gath? Annars blir nog maulerfiend helt ok, det är lite väl stor för en prins. Men då storlek bara är en nackdel så skulle jag inte ha några problem med att den spelas som en prins.
Två av två som tycker "Maulerfiend", 100%! Då måste det ju bli så. Vill gärna ha ett option att ha den med även utan allies.
Tack för respons! :)

Skriv svar