Nybörjarfråga
Nybörjarfråga
Sitter och planerar lite för en Razorback och undrar om kanonerna måste vara twin-linked eller om det är acceptabelt att sätta en av varje? Pratar om Heavy Bolters och Lascannons (de som följer med på Razorback-arket).
Kan Razorbacken utrustas med andra kanoner i tornet? I så fall vilka?
Kan Razorbacken utrustas med andra kanoner i tornet? I så fall vilka?
Re: Nybörjarfråga
Tack för snabbt svar. Då kan jag limma dem som jag tänkt.
De kanoner som den kan använda är Twin-Linked Lascannon, Twin-Linked heavy bolter. Lascannon+Twin-linked Plasma Gun, Twin-Linked Assault Cannon. Jag kan ha missat någon, men det tror jag inte!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Var finns de kanonerna (plastmodellerna) att tillgå? Är det specialgrejer som inte säljs tillsammans med en Rhino-variant?
GW har tyvärr inte skickat med dem, men det finns att beställa på ForgeWorld.
Annars är ett alternativ att konvertera dem själva
Annars är ett alternativ att konvertera dem själva
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Twin HB och Twin Lascannon finns i razorback-boxen. Twin plasma + laser finns på de riktigt gamla razorback-modellerna. Twin Assault cannon kan man låna från en Land raider crusader (det är samma torn).
Är alla de här varianterna tillgängliga för alla som har tillgång till Razorbacken?
Du som verkar helt galen i magnetiseringar måste ju naturligtvis magnetisera tornet! Jag brukar inte limma några av toppluckorna heller så man även kan spela dem som Rhinos, med Stormboltern som har magneter.
Kan lägga upp bilder på hur man kan göra senare om du är intresserad.
Kan lägga upp bilder på hur man kan göra senare om du är intresserad.
Ja.JayNil skrev:Är alla de här varianterna tillgängliga för alla som har tillgång till Razorbacken?