Jag har ju en liten Renegade Militia styrka som jag kan använda både som kultister och IG. Nu funderar jag på att konvertera en Heldrake för att använda som Vendetta i denna styrka. Lite kort hade jag tänk använda en cockpit från en DE Venom eller kanske en Reaver och sätta fast denna på kroppen från en heldrake. Sen tänkte jag framåtställa vingarna så att den liknar en Hell Talon:
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... OMBER.html
Förutsatt att man gör detta RIKTIGT najs, dvs fullständig magnetisering av korrekta vapen samt en transportlucka till bakkroppen skulle ni acceptera följande:
1) Att jag spelar den som en Heldrake i en vänskaplig match?
2) Att jag spelar den som en Heldrake i en turnering?
3) Att jag spelar den som en Vendetta i en vänskaplig match?
4) Att jag spelar den som en Vendetta i en turnering?
Heldrake/Vendetta konvertering
Re: Heldrake/Vendetta konvertering
1 och 3 utan tvekan. 2 och 4 beroende på huur den ser ut, men jag skulle nog acceptera om du förklarar innan och inte har 1 av varje och båda ser samma ut, i samma lista.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Jag svarar Ja på alla så länge det är tydligt vad den är. Sen tror jag dock att det är en väldigt svår konvertering för att få den så pass tydlig.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Tack för input och shameless self-bumb. Vill gärna höra fler åsikter innan jag bränner en tusenlapp på detta 
- speedfreek
go, go!
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!