Pepp inför Varberg!!
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
- theWatchman
Re: Pepp inför Varberg!!
Jag sa att jag skulle kunna chilla med Necrons... En sämre spelare måste såklart anstränga sig 
- speedfreek
Oooooh!
- Lottomannen
Dafid, konstigt namn ert lag har, du har väl inte vunnit en enda match mot mig under 2012? Kanske är för att du börjat slappat i tron om oövervinlighet?
Aja - skönt med lite trashtalk innan ett stort event!
/D
Aja - skönt med lite trashtalk innan ett stort event!
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Så, vilket lag har mest nasty listor?
Personligen lutar jag nog mot: fn vet, någon med 25+ screamers samt fateweaver...
Personligen lutar jag nog mot: fn vet, någon med 25+ screamers samt fateweaver...
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
-
Silversixx
Mest trist att gnagarn Pihl stannar hemma. Hade varit gott att håna efter att de blivit mosade på Rambergsvallen dagen innan...
Alla med Necrons ....refabricated skrev:Så, vilket lag har mest nasty listor?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Tycker necronlistorna är ganska sansade. Vissa demonlistor däremot och en chaoslista som är sjukt mongo 
Alla med Necrons...kombat skrev:Tycker necronlistorna är ganska sansade. Vissa demonlistor däremot och en chaoslista som är sjukt mongo
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.