Pepp inför Varberg!!
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Pepp inför Varberg!!
Min plan blir då att jag inte skall vara ett svin som förra gången vi spelade... :$Joakim skrev:Menade flyers generellt!egge skrev:Vilka flyers? Jag är banne mig den enda som inte spelar med någon flyer utav nidspelarna. Och jag tror också att hive tyrant som flyger inte är särskilt bra. Alla småvapen har typ dubbelt så lätt att ta ett wound på henne nu. Och då är hon groundad troligen också...Joakim skrev:Min plan är att möta Egge bakfull som på Winterblast 1000 år sedan!
Skall bli skoj att spela och hoppas alla Flyers ramlar ner och dör!!!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Kul med IASL, många elaka listor men inte några som känns helt åt helvete... Eller nja, demonspelare med screamer-excess borde nog titta lite på skorna och skämmas. I övrigt ser de flesta ut att ligga på liknande nivå. Fanns ingen lista som jag kände skulle pusha över mig fullständigt, demonerna kan ju få in fel wave...
Ingen som pallat med konstig / överdriven statistik? Själv har jag tentor i veckan och inte tid att sammanställa.
Ingen som pallat med konstig / överdriven statistik? Själv har jag tentor i veckan och inte tid att sammanställa.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
På Snap Shots i så fall...Zurken skrev:Det borde finnas ett pris för flest nedskjutna flyers!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Lite lömskt att tillåta så många flyers, men inte prylar som kan ha ner flyers ..
Bitterhet asside
Ser fram emot en skön tillställning med kul folk!
Bitterhet asside
Ser fram emot en skön tillställning med kul folk!
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Många flygare?
Vill du ha annat vettigt i din lista så får du nog inte in mer än 2st...
Tycker man har lyckats bra med balansen. Men vissa kommer väl klaga så länge en enda finns... även om det är så att den står på grannbordet.
Tycker man har lyckats bra med balansen. Men vissa kommer väl klaga så länge en enda finns... även om det är så att den står på grannbordet.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
"Jag känner doften utav en sak som inte går att charga...ost!"refabricated skrev:Många flygare?
"Det är en flyer"
"Aha! Där ser du att jag har rätt - ost!"
"Den är död..."
"Och?"
Sjukt rättvist. Jag tycker nog att flyers ligger på en lagom nivå just nu.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Nu har jag byggt klart det som är kvar att fixa till turneringen
2 Russar, 1 Vendetta och 1 Marbo
Ska nog försöka ta med grejerna till jobbet och grunda dem där
2 Russar, 1 Vendetta och 1 Marbo
Ska nog försöka ta med grejerna till jobbet och grunda dem där
En bild säger mer än 1000 kaniner
Pepp inför Varberg!!
Att måla: 1 styck negcron flyer och detaljer/shading på en hel demon armé.
Okey! Pep pep, sjukt kul ska det bli, lite stressad. Helgen på landet utan spel. Veckan som kommer i Paris. Blir hämtad på arland fredag kl 10 och då far det av mot Varberg.. Tur att man har "enligt Dafid" en självspelande arme så man inte behöver öva, kan dricka bärs å chilla!! Fuck dis vill bi najs!
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten