GW´s nya färger...
Re: GW´s nya färger...
Tack för alla svar! Tur jag sitter på två-tre stycken av nästan alla washes :p
-
jockelinde
- Kontakt:
Lysande! Tack!imp skrev:http://www.fromthewarp.blogspot.se/2012 ... -wash.htmlSerpent skrev:Jag har letat med ljus och lykta efter washer likvärdiga med Devlan Mud och Badab Black. Agrax Earthshade och Nuln Oil är inte riktigt det jag vill ha ut av en wash...
Jag hann precis upptäcka hur magisk Devlan Mud var innan den försvann, men nu löste det ju sig i alla fall.
Jag hi-jackar tråden lite..
Finns det nån annan som tillverkar motsvarande gw:s gamla foundation färger?
Finns det nån annan som tillverkar motsvarande gw:s gamla foundation färger?
Dom har väl fått nya?
Jo men jag orkar inte sätta mig in i gw:s nya färger + att de är dyrare än övriga..OptimusK skrev:Dom har väl fått nya?
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... sion_ChartJonke skrev:Jo men jag orkar inte sätta mig in i gw:s nya färger + att de är dyrare än övriga..OptimusK skrev:Dom har väl fått nya?
Där har du de gamla färgerna i nya tappningen. Vet inte om det hjälper men.
Angående priset så är det överkomligt när man köper mycket om man beställer på t.ex wayland. 20-21kr st, och fraktfritt om du beställer grejer för totalt 20 pund. Jag beställer alltid med sånt när jag beställer annat.
Fast...Ancalagon skrev:http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... sion_ChartJonke skrev:Jo men jag orkar inte sätta mig in i gw:s nya färger + att de är dyrare än övriga..OptimusK skrev:Dom har väl fått nya?
Där har du de gamla färgerna i nya tappningen. Vet inte om det hjälper men.
Angående priset så är det överkomligt när man köper mycket om man beställer på t.ex wayland. 20-21kr st, och fraktfritt om du beställer grejer för totalt 20 pund. Jag beställer alltid med sånt när jag beställer annat.
1. Färgkartan är värdelös.
2. Färgerna är fortfarande 50 % dyrare.
1. Inte helt värdelös. Den visar närmaste motsvarighet i gamla respektive nya rangen.
2. Det finns ingen tillverkare som gjort Foundation/Base färger förutom GW (iaf vad jag vet). Så om det enda alternativet just för foundations är GW finns det inget annat pris att jämföra med. Att istället då tipsa om ett billigare alternativ att få hem just de färger man behöver kan inte vara så dumt.
Men tack för dina åsikter. Hoppas dock att den som ställde frågan får mer nytta av mina svar.
2. Det finns ingen tillverkare som gjort Foundation/Base färger förutom GW (iaf vad jag vet). Så om det enda alternativet just för foundations är GW finns det inget annat pris att jämföra med. Att istället då tipsa om ett billigare alternativ att få hem just de färger man behöver kan inte vara så dumt.
Men tack för dina åsikter. Hoppas dock att den som ställde frågan får mer nytta av mina svar.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Jag har inte märkt av någon prishöjning???
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Jag tolkade det som att Samuel menade pris vs mängden färg i burkarnaDHettNeck skrev:Jag har inte märkt av någon prishöjning???