Jag funderar på om jag ska göra någon bas eller ej till min stiliga agis defnce line. Tror det kommer se bättre ut och och vara lite stabilare med en bas. Men antagligen klumpigare spelmessigt.. Eller så man ju bara ställa modeller på den bas eller något jag vet inte..
Krånglar jag till det i onödan nu?
Agis defence line
Re: Agis defence line
Jag tycker at det är snyggare med bas; känns mer som en spelpjäs än en terrängbit då och så kan man ju enklare tema ihop den med armén. Jag tror inte att man kommer använda sig av så många olika set-ups av sin Defence line att det kommer vara en idé att ha den helt modulär.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Nej gör en bas till den så kommer ju varje bit få en egen bas utan baskant på den kanten som är tänkt att sitta ihop med andra delar.
Då blir det inte mycket till bas om du skall ha dem helt modulära. Tänk på att Aegis-bitarna inte måste stå i en linje.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Nej men jag gör ju en liten bas till varje bit hade jag tänkt mig. Så jag kan pussla ihop dem lite efter behov.