[INSTÄLLD]Dubbelturnering BSK 30! 2-4 November

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
the godfather

Re: Lagturnering BSK 30! 2-4 November

Inlägg av the godfather »

om det är så armageddon sköts så förtjänar de läggas ner!
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Jag personligen bryr mig inte om det hålls en lag turnering i Borås eller i Varberg men kommer bli ledsen om det hålls 2 olika samma datum. Styrkan med BSK var deltagarantalet och formatet. Om det nu blir 2 halvstora med samma format - tycker jag det enda man lyckats åstakomma är en utarmning av den coolaste turneringen i Svea, extra trist är det då ett till två lag från USA planerar att flyga över, och det kommer jag dom avråda om det blir 2 "små" turneringar istället för en stor. Mitt förslag är att Hyllanders och Mortarion Carl pratar ihop sig med Daskad och ser till att vi får EN stor turnering i varberg eller Borås.

MvH

D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
DHettNeck
Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015

Inlägg av DHettNeck »

Papa D skrev:Jag personligen bryr mig inte om det hålls en lag turnering i Borås eller i Varberg men kommer bli ledsen om det hålls 2 olika samma datum. Styrkan med BSK var deltagarantalet och formatet. Om det nu blir 2 halvstora med samma format - tycker jag det enda man lyckats åstakomma är en utarmning av den coolaste turneringen i Svea, extra trist är det då ett till två lag från USA planerar att flyga över, och det kommer jag dom avråda om det blir 2 "små" turneringar istället för en stor. Mitt förslag är att Hyllanders och Mortarion Carl pratar ihop sig med Daskad och ser till att vi får EN stor turnering i varberg eller Borås.

MvH

D
+1
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis

Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015

War_Cry

Inlägg av War_Cry »

Papa D skrev:Jag personligen bryr mig inte om det hålls en lag turnering i Borås eller i Varberg men kommer bli ledsen om det hålls 2 olika samma datum. Styrkan med BSK var deltagarantalet och formatet. Om det nu blir 2 halvstora med samma format - tycker jag det enda man lyckats åstakomma är en utarmning av den coolaste turneringen i Svea, extra trist är det då ett till två lag från USA planerar att flyga över, och det kommer jag dom avråda om det blir 2 "små" turneringar istället för en stor. Mitt förslag är att Hyllanders och Mortarion Carl pratar ihop sig med Daskad och ser till att vi får EN stor turnering i varberg eller Borås.

MvH

D
+1

Silvertejp

Inlägg av Silvertejp »

MvH

D
+3

Användarvisningsbild
Styranimon

Inlägg av Styranimon »

MvH

D
+4
Simon Holm - Vanijja Majiins and Nids'.

Blir man glad åt lite, har man mycket att vara glad åt! :D

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

daskad skrev:Största delen av Armagedons ekonomi kommer från konventet om jag inte har helt fel och 40k deltagarna är en av de största delarna
Om så är fallet borde kanske de 8 spelarna från geddon varit lite mer intresserade av sin egen överlevnad förra året och faktiskt hjälpt till och burit de bord med terräng som andra föreningar trots allt lånade ut.

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Papa D skrev:Mitt förslag är att Hyllanders och Mortarion Carl pratar ihop sig med Daskad och ser till att vi får EN stor turnering i varberg eller Borås.
Vänta lite nu... Hur blev jag inblandad i det här? Jag har inget med arrangerandet av 40k-turneringen på BSK att göra förutom att jag någon gång hjälpt till att skriva missions. Och burit bord som Ylva lånat ut.

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Mortarion skrev:
Papa D skrev:Mitt förslag är att Hyllanders och Mortarion Carl pratar ihop sig med Daskad och ser till att vi får EN stor turnering i varberg eller Borås.
Vänta lite nu... Hur blev jag inblandad i det här? Jag har inget med arrangerandet av 40k-turneringen på BSK att göra förutom att jag någon gång hjälpt till att skriva missions. Och burit bord som Ylva lånat ut.
Alla skyller ju ändå på dig, så varför sluta nu :lol:
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Jag håller med Häffselburg! Det vore förjävla illa om det skulle sluta med två halvstora tuneringar! :cry:

Skriv svar