hmm
A disturbance in the Warp
Re: A disturbance in the Warp
ahw darnit. Du han före mig
NYA CHAOS INC!
:D:D
NYA CHAOS INC!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
På lördag?! GW har verkligen blivit bättre på att hålla tätt.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Det är nog dock samma som med regelboksteasern, det där datumet är bara det datum de officiellt annonserar att de kommer, själva releasen är nog om 2 veckor. Men ja, det har varit bra mycket mindre läckage mot tidigare
Kul.
Men jag är inte säker på att det är bättre för dem med mindre läckage. Mycket snack om saker innan kan ju bygga upp ett behov hos folk, vilket ökar trycket när släppet kommer. Istället för att allt bara plötsligt finns där
Men jag är inte säker på att det är bättre för dem med mindre läckage. Mycket snack om saker innan kan ju bygga upp ett behov hos folk, vilket ökar trycket när släppet kommer. Istället för att allt bara plötsligt finns där
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
katzenjammer
det är väl nya demonerna dom har pratat om? lite figurer och tweakade regler i nya WD?
Flesh is a design fault
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Det skulle jag knappast tro, det läs vara CSM.katzenjammer skrev:det är väl nya demonerna dom har pratat om? lite figurer och tweakade regler i nya WD?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Det finns lite rykten som säger att CSM blir försenade. Själv hoppas jag att så inte är fallet dock! Videon såg lovande ut! 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Fast det är ju bara demoner som visas i videon så det borde ju tyda på att CSM kan vara lite sena.Excessus skrev:Det finns lite rykten som säger att CSM blir försenade. Själv hoppas jag att så inte är fallet dock! Videon såg lovande ut!