Kvar till bsk?
Re: Kvar till bsk?
lära mig spela och handla öl! 
Airbrushade precis grunden på de 5 marines och 6 Fenrisian Wolves jag behöver ha klara... kommer nog nöja mig med TT på dem då jag inte fått komma från jobbet före 19:00 någon dag den här veckan =/
Färdigbyggd!
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Basa en 1500p lista.Mutt skrev:Kvar att måla: En 1500p lista (inte riktigt sant då jag testmålade 3 gubbar igår.)
(30 grey knights
1 coteaz
6 henchmen
1 assassin)
Alla fordon färdiga, bara 14 marines kvar nu, och kratrar och markers...
-
Gonka Koff
Det låter strålande!Cavonius skrev:Alla fordon färdiga, bara 14 marines kvar nu, och kratrar och markers...
Gonkas intensiva arbetsinsats under gårdagen var att spraya ett extra lager svart på två gubbar.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Mer än vad jag gjorde (glömde tydligen bort att jag hade fem sprayade kratrar i förrådet)Gonka Koff skrev:...Gonkas intensiva arbetsinsats under gårdagen var att spraya ett extra lager svart på två gubbar.
En bild säger mer än 1000 kaniner
-
Gonka Koff
Sådärja, Yriel är klar. Tog drygt två timmar. Jäkligt frustrerande att massa färger hade torkat ihop, har knappt målat på ett helt år. Bara Cassius kvar, tar fanskapet imorrn, gonatt!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Har målat metallen på mina marines och få hundarna till TT. Imorgon blir det till att få guld på marinaderna och måla baser!
Kratrarna är tillräckligt klara, vilket antagligen kommer betyda att de är klara. Det som jag skulle kunna göra senare (målningsmöjligheterna inför BSK är för min del slut) är att smutsa ner dem mer.
En bild säger mer än 1000 kaniner