Kvar till bsk?

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
pära

Re: Kvar till bsk?

Inlägg av pära »

lära mig spela och handla öl! :wub:

Användarvisningsbild
Skulliz

Inlägg av Skulliz »

Airbrushade precis grunden på de 5 marines och 6 Fenrisian Wolves jag behöver ha klara... kommer nog nöja mig med TT på dem då jag inte fått komma från jobbet före 19:00 någon dag den här veckan =/

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Färdigbyggd!
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Mutt

Inlägg av Mutt »

Mutt skrev:Kvar att måla: En 1500p lista (inte riktigt sant då jag testmålade 3 gubbar igår.)
Basa en 1500p lista.

(30 grey knights
1 coteaz
6 henchmen
1 assassin)

Cavonius

Inlägg av Cavonius »

Alla fordon färdiga, bara 14 marines kvar nu, och kratrar och markers...

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Cavonius skrev:Alla fordon färdiga, bara 14 marines kvar nu, och kratrar och markers...
Det låter strålande!

Gonkas intensiva arbetsinsats under gårdagen var att spraya ett extra lager svart på två gubbar.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Gonka Koff skrev:...Gonkas intensiva arbetsinsats under gårdagen var att spraya ett extra lager svart på två gubbar.
Mer än vad jag gjorde (glömde tydligen bort att jag hade fem sprayade kratrar i förrådet)
En bild säger mer än 1000 kaniner

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Sådärja, Yriel är klar. Tog drygt två timmar. Jäkligt frustrerande att massa färger hade torkat ihop, har knappt målat på ett helt år. Bara Cassius kvar, tar fanskapet imorrn, gonatt!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Skulliz

Inlägg av Skulliz »

Har målat metallen på mina marines och få hundarna till TT. Imorgon blir det till att få guld på marinaderna och måla baser!

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Kratrarna är tillräckligt klara, vilket antagligen kommer betyda att de är klara. Det som jag skulle kunna göra senare (målningsmöjligheterna inför BSK är för min del slut) är att smutsa ner dem mer.
En bild säger mer än 1000 kaniner

Skriv svar