Dagen efter min frus födelsedag... bakis och försänkt i grovångest över att jag inte målade ett skit i går.. så totalt fyra dagar innan turneringen har jag ökat min målningsbörda, kom på att jag måste byta tillbaka till hurricane bolters på min landraider... Hur fan ska jag hinna. Blir att sjuka sig från jobbet torsdag/freddag och måla sööönder
/P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Papa D skrev:Dagen efter min frus födelsedag... bakis och försänkt i grovångest över att jag inte målade ett skit i går.. så totalt fyra dagar innan turneringen har jag ökat min målningsbörda, kom på att jag måste byta tillbaka till hurricane bolters på min landraider... Hur fan ska jag hinna. Blir att sjuka sig från jobbet torsdag/freddag och måla sööönder
/P daddy
Jag som tänkte kolla om du var sugen på att spela i veckan...
De är inte helt omöjligt att jag kan kavla upp ärmarna och spöa upp dig på en timme eller två med min super snälla mjukis Black templar lista. Skulle va bra att provspela den lite innan Defcon... kommer nog vara på RT från öppning till stängning i alla fall, sitta å måla barn fritt, eller i allafall fritt från mina egna barn som jag ansvarar för.
/P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
såja... all terrängen är klar nu, imorgon klockan tio börjar jag sy dukarna (det är allt bra smidigt att ha en före detta arbetsplats med industrisymaskin som man kan smyga sig in på).
xdanskx skrev:Varje gång jag skall spela på ett bord helt gjort i frigolit dör en del av mitt hjärta... Och det fanns fasen inte mycket till hjärta att ta av från början....