Tackar för alla trevliga kommentarer, vill dock påpeka att jag inte står som master mind över detta färgtema.
GW gjorde nått liknande i 3ed codex, så det kommer därifrån ursprungligen, samt från en arme jag hittade med samma tema som nån har målat i just dessa gw färger. Önskar dock jag kommit på det för jag gillar att det sticker ut, såpass som det gör
Röde skrev:Gillar mjukdelarna skarpt. Polkagrishårddelarna gillar jag inte alls... Jag hade nog testat att måla sköldarna svarta och så klarlackat dem. Det tror jag hade funkat mot din mycket snygga grå och lila bas. Men hur som helst... Skit i mig och måla på. Asgrymma mjukdelar som sagt!
Hehe kul att du gillar mjukdelarna då dom är de som fått minst kärlek, bara grått och wash
Svart hade säkert gått mycket snabbare och sett helt okej ut men mina andra arméer sticker ju ut lite så varför inte denna med
