GoBloggen!

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Balder skrev:Man önskar ju att man bodde i Jönköping istället....
Bara att komma hit! Dörren är alltd (nästan) öppen på GoB ;)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

SamuelB
Inlägg: 470
Blev medlem: 16 mar 2012, 10:37
Ort: Jönköping

Re: GoBloggen!

Inlägg av SamuelB »

Det var trist att jag missade detta. Jag får vara med nästa gång istället.
Men nu i helgen smäller det. Gladiator!

skl
Inlägg: 56
Blev medlem: 14 apr 2014, 20:52
Ort: Jönköping

Re: GoBloggen!

Inlägg av skl »

SamuelB skrev:Det var trist att jag missade detta. Jag får vara med nästa gång istället.
Men nu i helgen smäller det. Gladiator!
Jag har blodad tand och kör gärna fler apoc-slag i höst. Jag tänker att varannan månad borde gå att få till åtminstone.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

6000p och 3 CADs! Orks vs Nids!

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Slutade med med en dundervinst till nidsen! Bästa momentet i matchen:
Nidsen missar att ta first blood och jag tänker "skit, nu får han det". Sedan skjuter shock-attack gun, slår dubbeletta på styrkan och dör!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: GoBloggen!

Inlägg av Kaptenen »

Ljuvliga bilder!! :wub:

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Sista ruset inför SM har börjat! Snart bör 40 bord med temad terräng vara färdig! :)

Några av de sista borden in the making! Lite mer exklusiva och balla än bara "grus..."

Bild

Bild

Because skära ut varje liten fyrkant en i taget...
Bild

Lite färg på!
Bild

Bild


Fler bilder kommer! :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Arbetet igång såhär på onsdagkvällen! Vi har hittills byggt 25+ ruiner på 2,5tim. Bra skit! :)

Vi insåg att vi inte hade några ökenruiner eller snöruiner så det fick vi ju ordna! :)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Massvis med ruiner! :)

Bild
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Vi skulle göra 25 totalt men det slutade visst på 38st. Inte illa pinkat för 4tim arbete! :)

(13 personer som arbetade om vartannat)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2401
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: GoBloggen!

Inlägg av Kaptenen »

Bra jobbat!!
Det kommer bli ett kanonarrangemang!

Skriv svar