Jag antar att vad de än gör så är det någon som stör sig..
(Detta är inget trollande, utan min erfarenhet av snart 20 år i hobbyn)
EDIT: Med detta sagt, är det en ödets ironi att detta kommer när jag står i begrepp att basa om alla mina modeller?
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Ett annat option är ju att designa modeller som passar på befintliga baser.......L3go skrev:VA?! Ett företag som hittar på sätt att tjäna mer pengar?
Jag antar att vad de än gör så är det någon som stör sig..![]()
(Detta är inget trollande, utan min erfarenhet av snart 20 år i hobbyn)
EDIT: Med detta sagt, är det en ödets ironi att detta kommer när jag står i begrepp att basa om alla mina modeller?You read my mind, GW...
De hade sålt i mängd!Röde skrev:Ett annat vore ju att börja sälja temade plastbaser om de ville tjäna lite extra.
I sanning. Basningsmaterial är väl numera den enda hobbyprodukt GW säger åt oss att göra själva (eller köpa från andra företag). Nog bara en tidsfråga innan GW inser detta.Röde skrev:Ett annat vore ju att börja sälja temade plastbaser om de ville tjäna lite extra.
Vore fräsigt om de kunde släppa en uppsättning med ex. rubble och imperiesymboler på, en med Eldartema osv.NilssonHarHund skrev:I sanning. Basningsmaterial är väl numera den enda hobbyprodukt GW säger åt oss att göra själva (eller köpa från andra företag). Nog bara en tidsfråga innan GW inser detta.Röde skrev:Ett annat vore ju att börja sälja temade plastbaser om de ville tjäna lite extra.
Hoppas bara att dessa baser blir utan arméspecifika detaljer. Ser mycket konstigt ut när en modell har tyranid-klo på sin bas (Yriel) medan resten av armén bara har lite gräs och grus. Värst är nog gamla vanguard veterans där alla modeller har olika temade baser.
Helt klart! Viktigast dock att det finns neutrala i stil med plastborden som kan få olika effekt genom att bara målas olika. Måla i vitt och grått för snöbas eller nyanser av ljusbrunt för öken osv.Röde skrev:Vore fräsigt om de kunde släppa en uppsättning med ex. rubble och imperiesymboler på, en med Eldartema osv.NilssonHarHund skrev:I sanning. Basningsmaterial är väl numera den enda hobbyprodukt GW säger åt oss att göra själva (eller köpa från andra företag). Nog bara en tidsfråga innan GW inser detta.Röde skrev:Ett annat vore ju att börja sälja temade plastbaser om de ville tjäna lite extra.
Hoppas bara att dessa baser blir utan arméspecifika detaljer. Ser mycket konstigt ut när en modell har tyranid-klo på sin bas (Yriel) medan resten av armén bara har lite gräs och grus. Värst är nog gamla vanguard veterans där alla modeller har olika temade baser.
Som sagt, basen de kommer med om du köper dem, den ska du ha.lonestar skrev:Någon annan som bläddrat i BA boken och sett att det är blandat med basstorlekar på olika units? Många står på de nya men devastators och assault marines står på sina gamla. Kan man kräva ombasning då?