Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Moderator: daskad
Re: Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Funderar på att sänka deltagar maxet till 30 personer.
Minska värdet på vinsterna
Och sänka Anmälningsavgiften till 250 kronor. Hur skulle folk reagera på detta? Har ganska svårt att se att det blir över 30 deltagare, och billigare kostnader gillar väl alla? ^^
Minska värdet på vinsterna
Och sänka Anmälningsavgiften till 250 kronor. Hur skulle folk reagera på detta? Har ganska svårt att se att det blir över 30 deltagare, och billigare kostnader gillar väl alla? ^^
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
BLOODLETTERS
Har nu efter mycket om och men fixat så jag kan vara med på turneringen.
MEN jag kräver ett tvåbäddsrum för jag ska leva i lyx (jo det går att dela med nån någorlunda frisk 40K-nörd om inte min kompis anmäler sig).
MEN jag kräver ett tvåbäddsrum för jag ska leva i lyx (jo det går att dela med nån någorlunda frisk 40K-nörd om inte min kompis anmäler sig).
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Vad trevligt!
Det ska nog gå fixa ett Tvåbäddsrum. Det finns bara 3 stycken men har inte hört någon annan som verkar vilja tjinga ett sådant så ska inte vara något större problem!
Det ska nog gå fixa ett Tvåbäddsrum. Det finns bara 3 stycken men har inte hört någon annan som verkar vilja tjinga ett sådant så ska inte vara något större problem!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Het update!
Priset på turneringen kommer att bli 250 kronor! Om man vill ha lunch bägge dagarna så blir priset 370 kronor!
Max antal deltagare kommer denna gång vara 30 personer.
Om det kommer 30 deltagare kommer det bli pokaler i pris, annars kommer det bli något enklare då jag går +-0 vid 28 deltagare som det ser ut just nu.
Priset på turneringen kommer att bli 250 kronor! Om man vill ha lunch bägge dagarna så blir priset 370 kronor!
Max antal deltagare kommer denna gång vara 30 personer.
Om det kommer 30 deltagare kommer det bli pokaler i pris, annars kommer det bli något enklare då jag går +-0 vid 28 deltagare som det ser ut just nu.
Felix "Daskad" Thuresson
Ingen aning varför det är så få som anmäler sig till vad som verkar vara bland de bästa turneringsuppläggen jag har sett.
Antagligen datumet så nära LinCon som spökar.
Men vafan ! Det är ju kul att spela så lyft på häckarna och åk till Ulricehamn nu för böbeln !
Antagligen datumet så nära LinCon som spökar.
Men vafan ! Det är ju kul att spela så lyft på häckarna och åk till Ulricehamn nu för böbeln !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Det verkar vara så att nya turneringar får i allmänhet lite mindre deltagare, men nästa gång, Då j*vlar 
Felix "Daskad" Thuresson
Ulricehamn OPEN 2000p 11-13 Maj 2012
Jag slänger in en liten allmän fråga här. Jag vill gärna åka på denna turnering. Dock skulle jag behöva fixa ett åk från stockholm ( eller enköping, men det är ju jävla osannolikt).
Så är de nån från stockholm som ska åka hänger jag gärna på.
Så är de nån från stockholm som ska åka hänger jag gärna på.
Just nu är det 4 från RT som har anmält sig
Richard Petersson RT
Thomas Christiansen RT
Fredrik Eriksson RT
Mattias Englund Rogue Trader
Vilket ligger i Stockholm om jag inte har helt fel!
Richard Petersson RT
Thomas Christiansen RT
Fredrik Eriksson RT
Mattias Englund Rogue Trader
Vilket ligger i Stockholm om jag inte har helt fel!
Felix "Daskad" Thuresson
Ja minst en Stockholm bil med RT folk lär det bli.
Mer ifall Hässelbaja och Lampalainen skall med.
Men jag tror de har familjeplikt eftersom det är Lincon också helgen efter.
Mer ifall Hässelbaja och Lampalainen skall med.
Men jag tror de har familjeplikt eftersom det är Lincon också helgen efter.
Richard Petersson
Många kanske drar sig eftersom de inte vet vilka mission det är. Så släpp dem snart