Vettcon 17-18 Mars
Re: Vettcon 17-18 Mars
David Ek anmäler sig
/ Davve
/ Davve
Updaterat info med anmälningar.
Terängen kommer vara typ samma som på nycon dock sa gamemaniacs att de tagit till sig kritik efter conventet och förbättrat terängen så vet inte exakt hur mycket bättre den blivit. Sen hat vi ganska blandat med teräng på G&B så förhoppningsvis kommer det vara typ som det ska vara.
Terängen kommer vara typ samma som på nycon dock sa gamemaniacs att de tagit till sig kritik efter conventet och förbättrat terängen så vet inte exakt hur mycket bättre den blivit. Sen hat vi ganska blandat med teräng på G&B så förhoppningsvis kommer det vara typ som det ska vara.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
Hur vill du ha pengarna?
Hur ser det ut med sovplatser? (för dem som inte sover hos mr. arrangör
)
Hur ser det ut med sovplatser? (för dem som inte sover hos mr. arrangör
Kommer det blir 40platser eller?
Mattias Englund, RT, anmäler intresse.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Det ser ut som att det kommer finnas sovsal att bo i, jag och Klus tänkte bo hos Terpa-Derpa men du kan säkert också få plats om du frågar honom snälltBlom skrev:Hur vill du ha pengarna?
Hur ser det ut med sovplatser? (för dem som inte sover hos mr. arrangör)
@Jörgen:
Minst 30 var det senaste budet jag hörde
Har redan försatt mig som plats hos arrangören tänkte mer på alla andra..
Sorry, men jag avanmäler mig. Måste varit full när jag kollade på datumet, är i Stockholm på teater då.
Stefan "Krak" Hedström
-
ZimmeZitron
Anmäler:
Simon Bardh
Johan Lindqvist
Och hoppas på att platserna räcker...
Simon Bardh
Johan Lindqvist
Och hoppas på att platserna räcker...
"When a player is the best in his position in the world and doesn’t play for Real Madrid, you have to consider it a waste."
- Sergio Ramos
- Sergio Ramos