så... två högkomp grey knights och en taulista? vad mer, en ultrasmurf med land raider och två razorbacks?LillePer skrev:Fast jag mötte faktiskt bara 1 rhinotyp 9 razorbacks, 3 tau båtar, en land raider och 7 dreads
Live from GW
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
- speedfreek
Re: Live from GW
Det gjorde han!
Gjorde jag också men är en sopa och vann för smått! Grattis Per!
Gjorde jag också men är en sopa och vann för smått! Grattis Per!
Med komp gjorde han det (spelarna justerade resultaten själva), men totalt fick han bara ca 10 poäng med kompen då han mötte tre listor med nästan samma komp. Jättebra presterat Perspeedfreek skrev:Och vann lillePer alla sina slag?
Alexander Merinen
Första hög komp demoner 24-0.
Andra hög komp chaos, en rhino en LR 17-7
Tredje bajs låg SW 4 dreads, 7 backar 17,-6,5
4e medel komp GK 2 backar 3 dreads 13,5 - 10,5
5e högkomp tau 2 fiskar 1 skyray 14,5 - 9,5
Allt är efter komp så hade ju egentligen en torsk mot både SW och GK. Men jag tror jag ledde turneringen igenom. (lika runda 1)
Andra hög komp chaos, en rhino en LR 17-7
Tredje bajs låg SW 4 dreads, 7 backar 17,-6,5
4e medel komp GK 2 backar 3 dreads 13,5 - 10,5
5e högkomp tau 2 fiskar 1 skyray 14,5 - 9,5
Allt är efter komp så hade ju egentligen en torsk mot både SW och GK. Men jag tror jag ledde turneringen igenom. (lika runda 1)
orkade inte se att det fanns en sida nr tvåspeedfreek skrev:HyllAnders; snabbast i stan...
fan vad trött man är efter ett besök i banjoland...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Grattis Per! Woop woop!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- speedfreek
Live from GW
Stavningsduellen på GothCon kommer bli äepisk!
Vi utmanar alla felstavare, eller hur herr Nordlund?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.