Det gör han bara under DefCon när han sover hos mig <3Blom skrev:Och nej jag sover inte naken..
GW pepp...?
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: GW pepp...?
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Oh, the horror!Yautja skrev:Det gör han bara under DefCon när han sover hos mig <3Blom skrev:Och nej jag sover inte naken..
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
patrik thoren
Lokalen skall vara helt okej att sova i enligt han vi pratade med, men bättre att vara på den säkra sidan..... 
Jag sover ALLTID naken. Krypainirövenkalsonger är inte najs att vakna av mitt i natten...the godfather skrev:du kan sova naken.
blir enklare då.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Om du slutar bära tanga så löser det problemet sig alldeles självt...Hylander skrev:Jag sover ALLTID naken. Krypainirövenkalsonger är inte najs att vakna av mitt i natten...the godfather skrev:du kan sova naken.
blir enklare då.
Dessutom finns det plats för fler gröna och svarta ränder på ett par boxershorts.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ni är bara avundsjuka ....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Leidermark
Är helt inne på samma spår som dig Hylander, smågrabbarna är lite känsliga bara 
-
the godfather
- theWatchman
Själv sover jag helst naken, men Daniel o Hylander e fan militanta nakensovare... and I like it!Leidermark skrev:Är helt inne på samma spår som dig Hylander, smågrabbarna är lite känsliga bara
@Blom: Ska ta med buntband så vi kan ställa dig i Blom-position