Min Diagonala DoW!Skulliz skrev:Haha du får väll lov att hitta på något vettigt vi vill använda isfblom skrev:Om Swen får sitt namn i ett missin vill jag med det!
Förövrigt gillar jag det med^^
Nu behövs bara schema och anmälnings funktion!
Tada får allt lov att styra upp resten...
@ Lillen:
Vad kan man säga, vi blev ju lite inspirerade av att vara på NOS
Vettcon 17-18 Mars
Re: Vettcon 17-18 Mars
Jo, det var ju orginellt fast den kom ju inte med härblom skrev:Min Diagonala DoW!
Hur fungerar Stelek KP med combat squads och liknande?
Du måste döda båda squadsen för att få ditt KP.eldrak skrev:Hur fungerar Stelek KP med combat squads och liknande?
Info uppdaterad. Har varit lite seg men vi hade det tyvärr lite struligt med lite fix. Men nu är det klart 
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
Felix Thuresson anmäler sig
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
HURRA
Förbreder mig genom införa ett snabbkomande för att skicka anmälnings mail redan nu!
Förbreder mig genom införa ett snabbkomande för att skicka anmälnings mail redan nu!
Kostnad? Övernattningsmöjligheter? (har inte orkat läsa igenom hela tråden, men det stod ingenting i första inlägget)
Alexander Merinen
Anmäler igen för att vara säker på att vi får platserLillen skrev:Jag anmäler mig, Dennis Jansson och Anders ågerfalk från nos. Om ni börjar ta anmälningar snart med.
Mvh
Lennart
anmälan börjar på onsdag kl 23.59 och sker till Tadaotoko hotmail..