Necrons
- Jimmy Johansson
Necrons
Jag har iofs inte varit så aktiv i letandet efter rykten det senaste men detta syntes iallafall på Fantasia

egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Re: Necrons
Sjukt effektivt om de inte släpps i november, då har de lurat folk att köpa gamla necrons. 
Känns väldigt konstigt om de är så nära release. Jag har knappt hört några rykten. I vanliga fall brukar det ha läckt bilder/regler långt innan codexen släpps.
November har varit ryktat länge, men det är lite skumt att man inte hört något.
Alexander Merinen
Om man tittar på de senaste stora releaserna (som alla har varit Fantasy) så har de haft väldigt bra kontroll på ryktesspridningen och i flera fall lyckats hålla nästan allt hemligt tills WD var släppt. Det skulle innebära max tre veckor om de lägger locket på helt. Mer troligt dyker det upp något inom ett par veckor.
En liknande lapp kunde man se på förra Fanatic och då stod det Augusti...
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Seriös butik...Katarsis skrev:En liknande lapp kunde man se på förra Fanatic och då stod det Augusti...
-
MaidenManiac
http://www.heresy-online.net/forums/sho ... ost1083358
Kan nog ligga en del bakom det ändå, vem vet
Vore fan på tiden tycker jag, vill se en ny codex release så nästa kommer närmre!
Kan nog ligga en del bakom det ändå, vem vet
Vore fan på tiden tycker jag, vill se en ny codex release så nästa kommer närmre!
When one person is delusional it's called insanity
When millions are delusional it's called religion
When millions are delusional it's called religion