Citadel Finecast

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Yabob

Re: Citadel Finecast

Inlägg av Yabob »

Nu i oktober kommer ju de första Finecast- verktygen. Vad sägs om att köpa en borste för att ta bort flash på dina Finecast modeller med för 120kr? Fast då får du med ett verktyg för att ta bort mould lines på alla sorters modeller också. Inget man springer och köper på direkten kanske.

Däremot kan nog en burk Liquid Green Stuff för 30kr komma till användning för att fylla eventuella hål i modellerna.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Mutt

Inlägg av Mutt »

Fan vad bra. De gör modeller med hål i, tar mer betalt för dessa, och samtidigt säljer man extra tillbehör för att man ska kunna laga sina modeller själv!

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

Jag måste dock säga att liquid green stuff låter som att det kan bli precis lika mycket "win in a bottle"-magi som deras washer. Jag vet inte hur många gånger jag bara skjutit upp att göra någonting bara för att jag inte orkat baka ihop en minimal klump greenstuff.
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Anton

Inlägg av Anton »

Seregon skrev:Jag måste dock säga att liquid green stuff låter som att det kan bli precis lika mycket "win in a bottle"-magi som deras washer. Jag vet inte hur många gånger jag bara skjutit upp att göra någonting bara för att jag inte orkat baka ihop en minimal klump greenstuff.
+1. Känner på mig att jag kommer att älska den burken.

Skeptisk till de andra verktygen. De är säkert bra men det är inte direkt svårt att skägga finecast med vanliga verktyg. Och det mesta man bygger är ändå plast.

the godfather

Inlägg av the godfather »

ja, fast med +200kr i pris och blå tub. annars helt säkert exakt likadan :p
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Skriv svar