ETC-listorna 2011 ute
- speedfreek
Re: ETC-listorna ute
@Max
Jättebra om du specificerar hur.
Vet inte om alla listor är helt korr-lästa ännu.
(och det är ju såklart bra om andra som hittar fel också hojtar till)
Jättebra om du specificerar hur.
Vet inte om alla listor är helt korr-lästa ännu.
(och det är ju såklart bra om andra som hittar fel också hojtar till)
Sorry, läste fel i mitt codex, känner mig nu lite korkad... Tänkte att sentinells var 0-1 units.
- speedfreek
Jag reagerade också på det och var tvungen att kontrollera det.Max skrev:Sorry, läste fel i mitt codex, känner mig nu lite korkad... Tänkte att sentinells var 0-1 units.
Men hade redan glömt bort det....
hmm, sist jag kollade så kostade 3xChaos termies+reaper+2xfists+combi 140p och inte 130p...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Shit vilka tråkiga Tyranid listor
Tervigons, Hive Guard, Genestealers, Trygons.. C/P
Gick inte igenom något annat, men de som spelar nidz spelar armélistor med samma uppbyggnad... och då har dom ju tyvärr misslyckats med det codexet då man inte
verkar kunna vara flexibel om man vill vinna stora turneringar som denna.
Är det likadant för de andra arméerna? Finns det bara 1 build to rule them all? som med nidzen?
Gick inte igenom något annat, men de som spelar nidz spelar armélistor med samma uppbyggnad... och då har dom ju tyvärr misslyckats med det codexet då man inte
Är det likadant för de andra arméerna? Finns det bara 1 build to rule them all? som med nidzen?
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Erestams pod är listad på elite1, skall vara elite2, vet inte om någon kommer få minus om det inte rättas så tänkte att jag skriver det.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
-
the godfather
tycker det är kulit att kolla antalet varje topic har lästs.
ett par länder (däribland sverige) har över 1000 views. medan tex nordirland inte ens har 300.
är det för att det är för lite aktivitet i deras hemländer eller är det för att de är borträknade ur topstriden, och därför ointressanta för andra att läsa
ett par länder (däribland sverige) har över 1000 views. medan tex nordirland inte ens har 300.
är det för att det är för lite aktivitet i deras hemländer eller är det för att de är borträknade ur topstriden, och därför ointressanta för andra att läsa
Det är inte så mycket codexens fel som regelbokens iom att transportreglerna är för skitbra vilket leder till att hive guards behövs (enda som kan ta ut transporter). Formatet med lottningen gör sitt för att resten av krutet kan läggas på stealers.Kerrai skrev:Shit vilka tråkiga Tyranid listor
Men jag tycker ändå nidlistorna var grymt mycket mer varierade än chaoslistorna och de grey knightslistor jag såg (syntes snabbt pga all psybackspam.)
Ja' än't bittä'!
-
the godfather
det finns 15 chaosarmeer. inga utan lashHQ. 28 hq med lash. så ja, 2 armeer hade bara en lash.Kerrai skrev:Är det likadant för de andra arméerna?
samt att 2 av dem var sorcar och inte prinsar.
gissa en gång hur många obbar det är i snitt?
8,5
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!