RydCon 2011 1-3 Juli
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
Enligt hitta.se finns det bara ett Ryd och det är rätt Ryd.
Enligt Google finns det nio
Enligt Google finns det nio
En bild säger mer än 1000 kaniner
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
Okej, nu har jag försökt förstå komp/okomp-systemet och tror mig ha förstått det. Stämmer detta?
- Bilagor
-
- rydconresultat.jpg (23.4 KiB) Visad 1897 gånger
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
Resultatet stämmer. Men jag kommer först ta ut best general 1-3 och sen resten. Inga kommer kunna vinna två priser och best general får knappt inga priser alls.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
Jag tar en plats, betalar i helgen
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
Obs obs! Glöm inte att ni kan lägga in en beställning på http://kulturkommissariatet.se och hämta ut dessa varor på Rydcon!Varför inte testa Strange Eons eller sotr? Tänk på att sakerna få finnas i lager på KulturK för att de skall kunna ta med sig varorna.
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
men gnurg, jag är ju sämst, förbereder precis klart allting, och ser att tråden har ett annat datum än huvudtrådstopicen som jag planerat efter, nu kan jag ju inte
bleh
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
En 30-års fest som bollats runt en del bland icke-figurspelande vänner landade såklart RydCon helgen, suck! Har ju redan betalat in, är någon sugen att ta min plats kan vi säga 150kr. Misstänker att det inte betalas åter.
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
Bara för att dubbelkolla, det Rydet som vi ska till är det man får upp om söker på Ryd på hitta.se, kommer upp som "Ryd, Tingsryd" och ligger på gränsen till blekinge norr om Olofström och fridafors, mellan älmhult och tingsryd?
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
Ja det är den.LillePer skrev:Bara för att dubbelkolla, det Rydet som vi ska till är det man får upp om söker på Ryd på hitta.se, kommer upp som "Ryd, Tingsryd" och ligger på gränsen till blekinge norr om Olofström och fridafors, mellan älmhult och tingsryd?
Sen kommer ju problemet att det inte finns något annat sätt att komma dit om man inte kör :/
Re: RydCon 2011 1-3 Juli
Tar man sig till Växjö till kl 08 på lördagen kan jag fixa bilskjuts för en bensingpengskostnad. Eller om man är i Växjö vid 18 på fredagen.
Edit: Jag kan inte lova något, Per. Vi får helt enkelt se men det finns kanske möjlighet till återbetalning eller att vi sparar kostnaden till någon utav höstens turnering vi skall hålla eller vårens...Men jag kan inte lova något, det är upp till Pontus möjligheter att fixa och vilken policy han har!
Edit: Jag kan inte lova något, Per. Vi får helt enkelt se men det finns kanske möjlighet till återbetalning eller att vi sparar kostnaden till någon utav höstens turnering vi skall hålla eller vårens...Men jag kan inte lova något, det är upp till Pontus möjligheter att fixa och vilken policy han har!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/