BlomCon Summer Edition

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Blom »

Jörgen skrev:Min kommer senare :)
Du har fram till 23.59 enligt min dator klocka på dig ;)
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Yautja
Inlägg: 1227
Blev medlem: 26 okt 2009, 06:57

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Yautja »

Anton Brunberg, LBK vill anmäla sig om det inte är försent.
Han skickar in lista idag.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Blom »

Det funkar jätte bra att anmäla sig i dag. Så han får vara med.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Röde »

@Blom. Har du kommit på vad det mindre deltagandepriset är ännu?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Blom »

Oj har jag inte skrivt det. 50 svenska riksdaler kommer jag kräva av alla deltagare.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Lillen »

Tja tänkte skriva här och fråga om hur stockholmarna gör för att ta sig ner till norrköping. För vi är två från nos som ligger i nyköping som är påvägen till norrköping ovh vi undrar om man skulle kunna få hänga med. Hade pratat med Papa D men har inte fått svar om hur det blir. Skulle vara jättetreviligt om vi kunde få åka med er. Vi betalar givetvis för vår plats i bilen.

Mvh

Lennart

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Blom »

blom skrev: 1. Melker Gren, RT
3. Karl-Johan Wallander, SO
9. Mattias Englund, RT
13. Axel Rydén, RT
19. Jimmy Hesselberg, RT
21. Rasmus Detlofsson, Derp
22. Charlie Svensson, Derp
23. Petter Bengtsson, MRK
Dessa Personer missade List inlämningen och kommer således få minus i slut resultatet. För att undvika större minus lämna in listan omgånde.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Gonka Koff »

Huh,

Fick iväg en stackars lista efter extremt mycket ångest, fem minuter innan deadline!

Visst borde det räcka med lascannon, en heavy bolter och en missile launcher som enda vapen som skjuter mer än 24"?

Huh, det kommer bli en knepig lördag! :)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Yautja
Inlägg: 1227
Blev medlem: 26 okt 2009, 06:57

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Yautja »

Dom bästa listorna hamnar i skräppostfiltret
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Gonka Koff »

Yautja skrev:Dom bästa listorna hamnar i skräppostfiltret
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Skriv svar