Du har fram till 23.59 enligt min dator klocka på digJörgen skrev:Min kommer senare
BlomCon Summer Edition
Moderator: Snot
Re: BlomCon Summer Edition
Anton Brunberg, LBK vill anmäla sig om det inte är försent.
Han skickar in lista idag.
Han skickar in lista idag.
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Det funkar jätte bra att anmäla sig i dag. Så han får vara med.
@Blom. Har du kommit på vad det mindre deltagandepriset är ännu?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Oj har jag inte skrivt det. 50 svenska riksdaler kommer jag kräva av alla deltagare.
Tja tänkte skriva här och fråga om hur stockholmarna gör för att ta sig ner till norrköping. För vi är två från nos som ligger i nyköping som är påvägen till norrköping ovh vi undrar om man skulle kunna få hänga med. Hade pratat med Papa D men har inte fått svar om hur det blir. Skulle vara jättetreviligt om vi kunde få åka med er. Vi betalar givetvis för vår plats i bilen.
Mvh
Lennart
Mvh
Lennart
Dessa Personer missade List inlämningen och kommer således få minus i slut resultatet. För att undvika större minus lämna in listan omgånde.blom skrev: 1. Melker Gren, RT
3. Karl-Johan Wallander, SO
9. Mattias Englund, RT
13. Axel Rydén, RT
19. Jimmy Hesselberg, RT
21. Rasmus Detlofsson, Derp
22. Charlie Svensson, Derp
23. Petter Bengtsson, MRK
-
Gonka Koff
Huh,
Fick iväg en stackars lista efter extremt mycket ångest, fem minuter innan deadline!
Visst borde det räcka med lascannon, en heavy bolter och en missile launcher som enda vapen som skjuter mer än 24"?
Huh, det kommer bli en knepig lördag!
Fick iväg en stackars lista efter extremt mycket ångest, fem minuter innan deadline!
Visst borde det räcka med lascannon, en heavy bolter och en missile launcher som enda vapen som skjuter mer än 24"?
Huh, det kommer bli en knepig lördag!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Dom bästa listorna hamnar i skräppostfiltret
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
-
Gonka Koff
Yautja skrev:Dom bästa listorna hamnar i skräppostfiltret
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham