systrar i white dwarf

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Tadaotoko

systrar i white dwarf

Inlägg av Tadaotoko »

Nu är det klart. Nästa codex blir systrarna. Dock kommer det bli en White Dwarf codex typ som gamla BA. Kommer komma ut i juli/augusti.
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:
Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan? :roll:

Jacke

Re: systrar i white dwarf

Inlägg av Jacke »

Låter som en helt ok lösning av GW som förmodligen prioriterar Necrons som nästa "riktiga" codex. Frågan är om systrarna får några nya modeller eller om de bara får finecast versioner av de som redan finns.

Anton

Inlägg av Anton »

Det har ju sagts en hel del om vad som ska komma i plast på Whineseer av folk som vet. Så det lär väl komma förr eller senare.

Tycker att det är förvånande och tråkigt att det inte blir en riktig Codex till systrarna. Hade sett fram emot den.

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Hoppas att de sköter sig bättre än den katastrofala BA-listan. Kommer vänta på PDF:en eftersom det är de riktiga reglerna. Det som stod i den svenska versionen av WD för BA stämde ju inte alls...

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Fluffet kommer i nästa WD, sedan dröjer det väl antagligen till nästnästa WD innan reglerna kommer.

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

HeadWar skrev:Fluffet kommer i nästa WD, sedan dröjer det väl antagligen till nästnästa WD innan reglerna kommer.
Jag skulle tippa på att de delar upp listan som de gjorde med BA, dvs fluff och regler i den första delen och själva armélistan och kostnader i den andra.

Joppe

Inlägg av Joppe »

Då måste jag köpa WD för första gången på 15 år :(

Eller tror ni de släpper dem som pdf sen?

Per Pirat

Inlägg av Per Pirat »

Får vi se om zealots finns med eller om jag ska börja måla IG tanks istället. Vet inte riktigt vad jag ska göra med alla WH tanks i så fall iof.
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.

mindtrix

Inlägg av mindtrix »

Trist... Kunde ju släppt en tunn codex till dem istället...

Skriv svar