BlomCon Summer Edition

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Snot »

yo dawg, i heard you liek missions so we put a mission in your missions so you can get frustrated while you get frustrated!
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av theWatchman »

Ett mission i varje fas i varje runda!

Typ:
...
Turn2:
Movement: Do not move anything 1p
Shooting: Kill 2 Walkers 1p
Assault: Kill Lysander, Control 2 objectives 1p each
...

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Röde »

speedfreek skrev:
blom skrev: vi äldre rävar
Vad har jag missat?
Ingenting. Blom vet som vanligt inte vad han pratar om.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Blom »

Nu är mission skrivna räknar med att kunna lansera dem till helgen.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Jörgen »

Tummen upp :D

Användarvisningsbild
Väktaren
Inlägg: 545
Blev medlem: 15 apr 2010, 20:35

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Väktaren »

Helgen är snart över Blom, vars e missions :?:

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Blom »

Dem kommer postast så fort jag kommer hem. Så kul är det inte skriva på mobilen ;)
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Blom »

Mission uppe i en separat tråd.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Snot »

Jag måste hoppa av.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: BlomCon Summor edition

Inlägg av Blom »

Lagt in tider. Börjar kl 09.00 och slutar 20.15 ich.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Skriv svar