Dark Angels
Moderator: Kompmallsansvariga
Dark Angels
Diskussionstråd.
Senast redigerad av 3 Katarsis, redigerad totalt 10 gång.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Re: Dark Angels
Borde börja på 110. De är som marines fast sämre och dyrare på allt. Deras enda fördelar är Ravenwing och Deathwing.
Borde inte DA få +5 för Redeemern som andra SM? Eller kan man inte ha den som DA?
-5 För predator och -5 för ww tycker jag är lite väl... Dom är prisvärda och helt klart bra, men de ger så mycket kompsmisk per spenderat poäng.
-5 För predator och -5 för ww tycker jag är lite väl... Dom är prisvärda och helt klart bra, men de ger så mycket kompsmisk per spenderat poäng.
@Mortarion: Ok.
@Mawno: Är väll bara vanliga Marines som kan ha den, eller?
Predatorn är sjukt prisvärd och skall ge minus, Virvelvinden kanske förtjänar något lägre minus.
@Mawno: Är väll bara vanliga Marines som kan ha den, eller?
Predatorn är sjukt prisvärd och skall ge minus, Virvelvinden kanske förtjänar något lägre minus.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
DA Tactical squads kan inte ha kombi-vapen. Det är bara veteraner och karaktärer som har den möjligheten.
DWs och RWs Apotekare borde också ge minus. Eller?
DWs och RWs Apotekare borde också ge minus. Eller?
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Schyss. Avsölja inte sådana misstagGLinus skrev: DWs och RWs Apotekare borde också ge minus. Eller?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Jag vill även i fortsättningen kunna säga "Nej, jag spelar inte MEQ! Jag spelar DA." Alltså kan jag inte tillåta eventuella fusk-fördelar...Hylander skrev:Schyss. Avsölja inte sådana misstagGLinus skrev: DWs och RWs Apotekare borde också ge minus. Eller?
Prepare to get your kick assed!
Fluff är tufft!!
Fluff är tufft!!
Oj, jättemiss, de skall självklart med, -5 på varje antagligen.
- Jimmy Johansson
Nu väcker jag liv i en gammal mall här, men borde inte denna också vara uppdaterad efter nya marines-mallen? Eller är det verkligen INGEN som en är intresserad av att spela DA?
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Den är uppdaterad i mallen 5,5.
Jag spelar dom, DW i allafall.
P daddy.
Jag spelar dom, DW i allafall.
P daddy.
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten