Dark Eldar - Advance Order
Dark Eldar - Advance Order
Följande kom upp idag på GW:
Scourges (plast, fem per box): Dark Eldar med vingar, inget spektakulärt men gillar man vanliga DE så gillar man nog de här också.
Talos/Cronos (plast): Bästa modellen i släppet i min mening, gillar särskilt Cronosen.
Venom: Ser för mycket ut som mjukeldar för min smak.
Battleforce: Warriors, Wyches, Jetbikes och Raider till ett pris som ungefär motsvarar tre av dem.
Scourges (plast, fem per box): Dark Eldar med vingar, inget spektakulärt men gillar man vanliga DE så gillar man nog de här också.
Talos/Cronos (plast): Bästa modellen i släppet i min mening, gillar särskilt Cronosen.
Venom: Ser för mycket ut som mjukeldar för min smak.
Battleforce: Warriors, Wyches, Jetbikes och Raider till ett pris som ungefär motsvarar tre av dem.
- speedfreek
Re: Dark Eldar - Advance Order
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... tyle=wh40k
Synd att man inte ser sprues på Scourges och konstigt att de visar Talos och Cronos som om det är två olika lådor när det är samma.
Venom har en riktigt snygg profil, men gillar inte att den ser lite kort och tjock ut i andra vinklar.

Och synd att jag måste bredda mina och sätta det ena vapnet med fri rotation och det andra fast monterat för att det ska bli rätt.
Synd att man inte ser sprues på Scourges och konstigt att de visar Talos och Cronos som om det är två olika lådor när det är samma.
Venom har en riktigt snygg profil, men gillar inte att den ser lite kort och tjock ut i andra vinklar.

Och synd att jag måste bredda mina och sätta det ena vapnet med fri rotation och det andra fast monterat för att det ska bli rätt.
är det bara jag som fick en "Lexx" känsla av chronos/talos?
Ja' än't bittä'!
- speedfreek
Jag förstår inte... (och avråder er att bildgoogla på jobbet)
Jag tror att Scourges vingar kommer bli den nya "superbiten" som alla vill ha till allt.
Jag tror att Scourges vingar kommer bli den nya "superbiten" som alla vill ha till allt.
Hehe jag tänkte den tanken innan, de skulle bli coola Swooping Hawks.
Jag tycker det mesta var väldigt trevligt förutom Talos som jag blev lite besviken på, lite för "fleshy" tror jag. Inte hundra på broilerarmarna.
Riktigt snygga allihop tycker jag, och en användbar Battleforce också. Vad är det här, en release med inga dåliga/fula grejer i?!
- speedfreek
Håller med om Talosen.
Mer robot, mindre monster hade varit bättre och vissa delar ser rätt fula ut.
Men den går nog definitivt att bygga om snyggt.
Mer robot, mindre monster hade varit bättre och vissa delar ser rätt fula ut.
Men den går nog definitivt att bygga om snyggt.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Trevligt. Gillar alla modellerna, även fast ingen av dom var supersnygg. Synd bara att inte "flygplanen" kom. Skulle vara intressant att veta hur stora dom ska vara och vilken flygbas dom ska ha (normal/flyplans).
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
det har ryktats om "summer of flyers" i över ett halvår nu så jag skulle tippa på slutet på juli på dem, som ryktena jag har hört säger.
Ja' än't bittä'!