Avanmäl er till Sydcon...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Avanmäl er till Sydcon...
Jag kom också fram till att det är helt ooptat med raider. Så jag stryker denna listan och knopar ihop en ny. Kanske till i morgonJocke Rapp skrev:Vad ska vara i raidern? Båda karaktärerna och alla sternguards? Eller ska dom combat-squada? Kantor har svårt att lägga sin bomb inifrån en raider, men det kanske inte är så noga.
Känns inte helt optat att ha en enhet som vill skjuta rapid fire (sternguards) i ett assault vehicle tillsammans med en närstrids-trollis...
Eller ska du ha dina scouter i den...?
pära skrev:du kan nog sno min plats raggy
Läste du det Jocke
Fast den var bra mot mejRaggyboi skrev:Jag kom också fram till att det är helt ooptat med raider. Så jag stryker denna listan och knopar ihop en ny. Kanske till i morgonJocke Rapp skrev:Vad ska vara i raidern? Båda karaktärerna och alla sternguards? Eller ska dom combat-squada? Kantor har svårt att lägga sin bomb inifrån en raider, men det kanske inte är så noga.
Känns inte helt optat att ha en enhet som vill skjuta rapid fire (sternguards) i ett assault vehicle tillsammans med en närstrids-trollis...
Eller ska du ha dina scouter i den...?
//Björn
jag blev ninjaschemalagd att joura på akuten 1530-2130 på lördagen, jag är ganska osäker på om jag kan byta bort en så attraktiv tid 
Jag har helt slut på tips hur du ska lyckas byta bort tiden och ta tillbaka din gamla plats från mig...pära skrev:jag blev ninjaschemalagd att joura på akuten 1530-2130 på lördagen, jag är ganska osäker på om jag kan byta bort en så attraktiv tid
[/quote]
Fast den var bra mot mej
//Björn[/quote]
Null zone och flamestorm cannons FTW!
Men kanske inte bäst mot allt annat...
Fast den var bra mot mej
//Björn[/quote]
Null zone och flamestorm cannons FTW!
Men kanske inte bäst mot allt annat...