Kostnaden är densamma, och listan finns ju bara i mitt huvud än så länge, så det är en snabb detalj att ändra. Just nu lutar det dock åt TH/SS på alla, framförallt för att det passar fluffet.Jocke Rapp skrev:I okompat klimat har jag svårt att förstå varför man skulle ta lightning claws på sina assault termosar istället för TH+SS.
True dat, bara jag i min panik att försöka skydda mig mot elaka Eldarer och Demoner som slängde in något billigt.Och inkvisitorn i lista#2 har inte alls en bruten psychic hood med tanke på att han bara har Ld8, dvs en ruskigt dålig psychic hood.
Jupp, han är primärt där för sin Hood (och hans powerweapon).Vad har librarianen i lista#1 för power? Han känns ganska oprisvärd i listan, men jag antar att du bara vill ha med honom för hans hood.
Eftersom han inte är en Epistolary så lutar det åt ganska defensiva powers på honom (passar fluffet bättre också) så just nu känns det som Force Dome och Null Zone, så kan jag lättare kontrollera om jag vill använda hans force weapon.
Jupp, temat är ju bikes.Jag hade nog försökt få med lite vanliga tacticals med transport, bikes är inte så bra att man vill ha mängder av dom, men det verkar ju vara nån sorts tema.
Dessutom bör du verkligen försöka få loss lite poäng till att göra minst en av dina raiders till en vanlig raider, redeemern är rätt kass.
En vanlig Raider känns bättre första rundan, men eftersom Terminatorerna egentligen är det enda jag har som verkligen vill vara i närstrid så kommer jag att måsta trucka rätt aggresivt med mina Raiders, det var därför jag tänkte Redeemer (eller eventuellt Crusader).