Lagturnering i Frankrike
- speedfreek
Re: Lagturnering i Frankrike
Fick ni bara 2 av 6 i karisma, vem var det som drog ner poängen?
måste varit väldans ocharmiga dom där 0,5:orna...
- speedfreek
Jag är inte helt säker, men jag tror att Charisma var lagtematävlingen, eftersom de tre lag som hade mest poäng var de med kåpor och tunikor.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Precis, Charisme var poänmg för fluff, cosplay och sånt och det sattes av arrangörerna tror jag. Vi hamnade i mitten för vi hade trots allt Sverige-tröjor och små svenska flaggor som objektiv (tack Herr B!).
-
Gonka Koff
Tack för kvällsunderhållningen! Kommer det en rapport från Johan också?
Riktigt bra resultat!
http://www.tabletoptournaments.net/fr/t ... p?tid=4453
Kul att se att alla svenskarna låg i den absoluta toppen. Det kändes också tryggt på nåt sätt se att Jeppa spelar i egen klass även internationellt
Jag är grymt imponerad av den där webbsiten dom har, det finns ju hur mycket info som helst (som man visserligen inte begriper, men det ser bra ut). Någon programmerare spenderar nog många nätter med att underhålla den där enorma databasen.
Riktigt bra resultat!
http://www.tabletoptournaments.net/fr/t ... p?tid=4453
Kul att se att alla svenskarna låg i den absoluta toppen. Det kändes också tryggt på nåt sätt se att Jeppa spelar i egen klass även internationellt
Jag är grymt imponerad av den där webbsiten dom har, det finns ju hur mycket info som helst (som man visserligen inte begriper, men det ser bra ut). Någon programmerare spenderar nog många nätter med att underhålla den där enorma databasen.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- speedfreek
Jag håller med... jag fattar nästan ingenting...
Misstänker att killen som har 23p i laget som kom sist är han med mongonobz+wazdakka+bikes i hela armén...
Tror inte hans lagkamrat 6*30boys med nob med klo är lika vass...
När vi räknade själva var Jocke sämre än Johan, så det måste ju vara det som räknas...
Misstänker att killen som har 23p i laget som kom sist är han med mongonobz+wazdakka+bikes i hela armén...
När vi räknade själva var Jocke sämre än Johan, så det måste ju vara det som räknas...
- speedfreek
Och undrar om vi är rankade i Europa nu...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Jag tror att varenda mening du skrev i den här tråden var fel, det är lite kul.speedfreek skrev:Jag håller med... jag fattar nästan ingenting...