BlomCon Winter Edition
Moderator: Snot
Re: BlomCon Winter Edition
Får ursäkta för sen upptatering mitt internet ville inte som jag ville förens nu. Men nu är allt fixat.
@Per Malmberg: Du slipper reserv plats. Har utökat antalet deltagande.
@Papa_D: eftersom vi har 34 detagande skrev jag up dig nu.
@Lillen: Poängen kommer vara 0-12 på primary, 0-4 på secandary och 0-8 på VP. Sen ligger inte loken specielt långt bort ifrån resecentrum. Ska fixa begbeskrivning imorn.
Edit: ändrade poäng summan på primary så det blir rätt.
@Per Malmberg: Du slipper reserv plats. Har utökat antalet deltagande.
@Papa_D: eftersom vi har 34 detagande skrev jag up dig nu.
@Lillen: Poängen kommer vara 0-12 på primary, 0-4 på secandary och 0-8 på VP. Sen ligger inte loken specielt långt bort ifrån resecentrum. Ska fixa begbeskrivning imorn.
Edit: ändrade poäng summan på primary så det blir rätt.
Senast redigerad av 1 Blom, redigerad totalt 26 gånger.
Mutter och morr jag har dubbelbokat mig blom! Jag vet att du undra om jag hade alla barnen den helgen och det har jag inte men jag har ett bröllop i GBG som jag måste åka på upplyste mig min kära fru... så avbeställer min plats

Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
vad tråkigt
Men det kommer fler blomcons =)
Blomcon Winter edition, aka "LBK klubbmästerskap med bihang i en annan stad"
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
+1Snot skrev:Blomcon Winter edition, aka "LBK klubbmästerskap med bihang i en annan stad"
hehe ... får ha ett 'LBK kval till BlomCon' nästa gång 
- black templars @ time of ending -
Kan man få önska att man slipper bli lottad mot en från samma klubb första matchen?Snot skrev:Blomcon Winter edition, aka "LBK klubbmästerskap med bihang i en annan stad"
Stefan "Krak" Hedström
Klart man kan!Stefan skrev:Kan man få önska att man slipper bli lottad mot en från samma klubb första matchen?Snot skrev:Blomcon Winter edition, aka "LBK klubbmästerskap med bihang i en annan stad"
If wishes were horses...
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
+1 här medpaintner skrev:hehe ... får ha ett 'LBK kval till BlomCon' nästa gång
Så länge det inte är mer än hälften är LBK'are borde det funka.Snot skrev:Klart man kan!Stefan skrev:Kan man få önska att man slipper bli lottad mot en från samma klubb första matchen?Snot skrev:Blomcon Winter edition, aka "LBK klubbmästerskap med bihang i en annan stad"
If wishes were horses...