Jag har en chaos-armé som jag spelat några slag med på sistone, tänkte ta dom till snällcon men det blev inte av. Anders har också en liten CSM-amé och han spelade CSM på ETC. Om jag inte minns fel har Mattias två CSM-arméer...n00bn skrev:Sen spelar ingen av kompmakarna kaos (Jocke vad hände med dina kaosers??!) så då blir det kanske lite svårare att uppdatera det rätt.
Faktum är att de enda arméerna som ingen av kompmallsskaparna spelar är eldar och BT.