Rankingen uppdaterad
- speedfreek
Re: Rankingen uppdaterad
damit...
Ja ja gothcon om några veckor...
Ja ja gothcon om några veckor...
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Är det inte dags att uppdatera?
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."
Jag har väldigt svårt att se fördelarna med att uppdatera...
- speedfreek
Rankingkillen bygger isbjörnar, så han har inte tid.
Jag har fortfarande inte förlorat mot Jeppa...
Jag har fortfarande inte förlorat mot Jeppa...
Men är filen ens redo för uppdateringen?
Jag är inte säker på att jag vill att den uppdateras, men det känns bättre att ta smällen förr än senare!
Jag är inte säker på att jag vill att den uppdateras, men det känns bättre att ta smällen förr än senare!
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
Det känns viktigt att uppdateringen av rankingen inte tar för lång tid. Det kan annars vara lätt att allt faller mer och mer i glömska.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- speedfreek
Ät det inte roligare att skylla på isbjörnar?Delirium skrev:Men är filen ens redo för uppdateringen?
Tror det, eftersom vi inte fått in några klagomål på felaktigheter, men jag överlåter till han den neutrala huvudarrangören att bestämma.Delirium skrev:Men är filen ens redo för uppdateringen?