Vad har du målat osv idag?

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
evr

Re: Vad har du målat osv idag?

Inlägg av evr »

Jimmy Johansson skrev:Det du ser på bilden är ju exakt vad jag skall spela på lördag, 77 modeller, inga fordon ;)
Suck.. och jag som har så lite anti-marine. Får väl hoppas på att jag inte möter dig då. :?

Ska måla klart det sista så tar jag ett gruppfoto på mina små plastkompisar. :)

the godfather

Inlägg av the godfather »

efter att ha kört mina ig ett tag nu vart jag också sugen på omech. så jag har 100p i fordon :)
och jag vill möta jimmy :)
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Michael Carl

Inlägg av Michael Carl »

the godfather skrev:efter att ha kört mina ig ett tag nu vart jag också sugen på omech. så jag har 100p i fordon :)
och jag vill möta jimmy :)
Skall se vad jag kan ordna :)

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

Jimmy Johansson skrev:Det du ser på bilden är ju exakt vad jag skall spela på lördag, 77 modeller, inga fordon ;)
Tur att man ska ha med sig sin dödsmissil..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
evr

Inlägg av evr »

Bild

Min 1750p-armé till TOK 26 på lördag. Äntligen färdigmålad. :)

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

dark angels kan ite ha TFC!! :P
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Gissar att det är Sternguards med Kantor, + Gateande Termissar. Om jag antar rätt diggar jag listan starkt, men fluffgudarna kommer att ritualmörda dig :P.
Alexander Merinen

Rhinoofpleasure

Inlägg av Rhinoofpleasure »

Nefrums skrev:dark angels kan ite ha TFC!! :P
om inte jag minns fel sa han väll att han körde vanliga SM listan fast målade dom som DA.

Användarvisningsbild
evr

Inlägg av evr »

Om Ultramarines får fram TFCs lär Dark Angels också få det. Vi är ju "The First Legion, The Honoured, The Sons of the Lion". Så fu. :)
Rhinoofpleasure skrev:om inte jag minns fel sa han väll att han körde vanliga SM listan fast målade dom som DA.
Stämmer bra det. Mer godis att välja mellan i C:SM. Fast är väldigt sugen på att köra de som en BA assault-armé.
Zurken skrev:Gissar att det är Sternguards med Kantor, + Gateande Termissar. Om jag antar rätt diggar jag listan starkt, men fluffgudarna kommer att ritualmörda dig :P.
Stämmer bra det också. Både första och andra. :P

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

evr skrev:
Om Ultramarines får fram TFCs lär Dark Angels också få det. Vi är ju "The First Legion, The Honoured, The Sons of the Lion". Så fu. :)
Rhinoofpleasure skrev:om inte jag minns fel sa han väll att han körde vanliga SM listan fast målade dom som DA.
Stämmer bra det. Mer godis att välja mellan i C:SM. Fast är väldigt sugen på att köra de som en BA assault-armé.
Zurken skrev:Gissar att det är Sternguards med Kantor, + Gateande Termissar. Om jag antar rätt diggar jag listan starkt, men fluffgudarna kommer att ritualmörda dig :P.
Stämmer bra det också. Både första och andra. :P
Säger som Lampén, fluff är något som hör hemma i porrbranchen och har ingen plats på spelbrädet ;)

Skriv svar