Alla listor
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad
Re: Alla listor
Tss, det finns faktiskt korthåriga kvinnor nuförtiden. Var inte så trångsynt Ogge 
-
the godfather
du bleknar i jämförelse med en kvinna!Zurken skrev:Skulle inte kalla Land Speeders, Land Raiders och Predators som ovettigt anti-tank, men de bleknar väll lite i jämförelse.
nejdå. det var inget krav att det skulle stå rätt komp på rätt enhet, bara att kompen skulle vara rätt uträknadArgos skrev:Jag tror chasper har betalt 1 för mycket i komp för sina fordon. -1000 i komp till husbilsdanskarna!
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
- speedfreek
-
the godfather
ska vi starta betting om hur många skott den får iväg på sina fem slag?
-
Bengtsson den yngre
Eftersom Lag husbil har beslutat att Holm skall slå alla Jeppas death strike-slag så tippar jag på fem. Ni andra kan låta bli att tippa ochge mig stålarna direkt, för jag vet att det kommer att bli så.
Hur har ni förresten listat ut vilken som är jeppas lista? Och vem är den där Chasp-bert?
Hur har ni förresten listat ut vilken som är jeppas lista? Och vem är den där Chasp-bert?
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Jeppa avslöjade att han tänker spela med en PBS och bara en IG lista inkluderar demBengtsson den yngre skrev: Hur har ni förresten listat ut vilken som är jeppas lista? Och vem är den där Chasp-bert?
Alexander Merinen