Rödes tråd...

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Röde

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Röde »

Jesper77 skrev:Eventuellt intresserad. Vad innehåller den?

Hittade
De är hårt RG temade. Ca 1400pts. Lägg till några fordon så har du en rejäl lista.

Om du är intresserad så hojta så kan jag beskriva lite hur listan är sammansatt regelmässigt.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Har lagt upp listan i säljtråden.

Asphyxate

Inlägg av Asphyxate »

Jag fullkomligt älskar dina Raven Guards men kan inte ta på mig en till SM armé tyvärr med dem larviga mängder jag redan har. Tankarna ligger på att göra custom chapter av mina Primaris som är omålade eller skaffa nåt annat än Imperium där man sitter på dryga 30k pts ;)

Men ska vara lyhörd om jag känner någon som kan va intresserad. :)

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Asphyxate skrev:Jag fullkomligt älskar dina Raven Guards men kan inte ta på mig en till SM armé tyvärr med dem larviga mängder jag redan har. Tankarna ligger på att göra custom chapter av mina Primaris som är omålade eller skaffa nåt annat än Imperium där man sitter på dryga 30k pts ;)

Men ska vara lyhörd om jag känner någon som kan va intresserad. :)
Tack, men de har flyttat till ett displayskåp i Gävle...

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Faen... målat trappa och delar av hall, lister och foder. Tapetserat och målat om i köket... inte målat en gubbe på länge. Byggt fler Intetcessors och köpt på mig fler Inceptors, Chaplain och Aggressors. Jag har bestämt mig för att göra ett Brigade Detachment. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men jag har skaffat lite nya huvuden till de tre Imperial Knights jag har kvar också.

Lite trist att Primaris inte fått någon egen flyer...

Nu ska jag stryka ett lager till i hallen...

Jesper77

Inlägg av Jesper77 »

Röde skrev:Faen... målat trappa och delar av hall, lister och foder. Tapetserat och målat om i köket... inte målat en gubbe på länge. Byggt fler Intetcessors och köpt på mig fler Inceptors, Chaplain och Aggressors. Jag har bestämt mig för att göra ett Brigade Detachment. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men jag har skaffat lite nya huvuden till de tre Imperial Knights jag har kvar också.

Vad kör du för schema i hallen och är det en ”rödes” Drybrush på det hela ;)

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Jesper77 skrev:
Röde skrev:Faen... målat trappa och delar av hall, lister och foder. Tapetserat och målat om i köket... inte målat en gubbe på länge. Byggt fler Intetcessors och köpt på mig fler Inceptors, Chaplain och Aggressors. Jag har bestämt mig för att göra ett Brigade Detachment. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men jag har skaffat lite nya huvuden till de tre Imperial Knights jag har kvar också.

Vad kör du för schema i hallen och är det en ”rödes” Drybrush på det hela ;)
Mer lager på lager. Vitt och så en typ vit tapet med grå växtmönster av någe slag. Blir bra, men gubbmålar/byggar nerven gör sig påmind.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Ja, just det... Har samlat lite gott och blandat på Imgur. Flera arméer jag sålt av tidigare bl.a. Venfolnir heter jag där om någon vill kolla på lite av det jag målat genom åren.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Fixat lite med mina nya dörrar. Slipat och målat... Tar med några bilder på gamla dörrarna så ni får en titt på dem också. Här är de som är klara så här långt...

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Användarvisningsbild
Kaptenen