GWs bruna är ganska tacksamma även om jag saknar Snakebite. XV88 och Balor brown som ska vara ersättningsfärgerna till den måsta ha sin bas i vitt och jag misstänker att Snakebite hade sin bas i gult.
@ Grudge. Tanken är fornnordiskt. Jag vet att triskelen ofta förknippas med kelter eller galler men som jag skrev tidigare i tråden så förekom den även i norden. Tittar man närmare på smycken och annat från ex. Vendelkonungarnas gravar så finns den där. För mig personligen har den blivit en symbol för livets träd, dess tre rötter i de tre brunnarna. Men om någon vill se dem som kelter så funkar det också. Det är inte så petigt...
Jag har haft triskelen om halsen i rätt många år nu då jag tycker den är vacker. Det är inte ovanligt att folk undrar vad det är, vilket är roligt då ingen riktigt har ett svar på det. Vid ett tillfälle satte jag mig bredvid en kvinna på ett plan på en stor flygplats i Europa. Hon tittade på mig och sken upp varpå hon frågade om jag var fransman... Hon blev en aning besviken.