Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Ugh, det suger - kan inte nån uppfinna ett par cyborghänder så att du kan fortsätta?!
-
Elevatorlake
Nä, så jävla uselt 
Funkar det inte med airbrush heller? Det är kanske inte samma sak som de mästerverk du skapar med pensel men på större grejer så funkar det ju.
Vilken förlust för hobbyn om en så överjävligt talangful utövare som dig tvingas sluta
Funkar det inte med airbrush heller? Det är kanske inte samma sak som de mästerverk du skapar med pensel men på större grejer så funkar det ju.
Vilken förlust för hobbyn om en så överjävligt talangful utövare som dig tvingas sluta
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Usch, fy fan. Jag lider med dig...
Inte för att jag kan matcha vare sig din stil eller kvalitet, men behöver du något målat för att komplettera en armé eller nåt så säg bara till.
Inte för att jag kan matcha vare sig din stil eller kvalitet, men behöver du något målat för att komplettera en armé eller nåt så säg bara till.
Sebastian Magnusson
Tack för omtanken allihop!
Kommer INTE sluta med hobbyn, men har insett att jag måste välja mina strider. Att måla upp mängder av små gubbs är inte längre ett option.
Planen nu är att fixa till en 40K AM armé med mina HH robotar. I'll be back!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kommer INTE sluta med hobbyn, men har insett att jag måste välja mina strider. Att måla upp mängder av små gubbs är inte längre ett option.
Planen nu är att fixa till en 40K AM armé med mina HH robotar. I'll be back!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Abou :(
En så tråkig update att läsa =(
Så många gånger en bläddrat igenom dina inlägg och dräglat (ensamma kvällar i brist på damer) :P
Synd och skam ni får dra ner på din exceptionellt utomordentligt otroliga målning.
Hoppas brädspelet framöver kan ge dig samma nöje som målandet gjort.
Keep it up så gott det går m8
En så tråkig update att läsa =(
Så många gånger en bläddrat igenom dina inlägg och dräglat (ensamma kvällar i brist på damer) :P
Synd och skam ni får dra ner på din exceptionellt utomordentligt otroliga målning.
Hoppas brädspelet framöver kan ge dig samma nöje som målandet gjort.
Keep it up så gott det går m8
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Näe... Sablar vad tråkigt!
Sabbar det pennkluttrandet också?
Sabbar det pennkluttrandet också?
Jättetråkigt att höra och riktigt tufft att inte kunna syssla med sin favorithobby
Hoppas det går att bli bättre på något vis med läkekonsten. Håller tummarna för dig och skickar välsignelser från chaplainen.
Tack för omtanken!
Rita går bättre, just använda pensel är det som funkar sämst just nu. Korta pass är det som gäller tyvärr.
Har smidit nya planer under natten. Tänker använda mina HH robotar som såhär;
Detachment #1 Spearhead
Tech priest 7p
Datasmith 3p
Kastellans (4) 24p
Kastellans (4) 24p
Kastellans (2) 12p
Detachment #2
Lord of war
Atropos Knight 29p
Mycket dakka och staying power, låååångsam dock.
Det enda jag behöver göra för att få den klar är att måla färdigt Knekten. (90% klar) och få färg på Teckprästen-sweet!
Rita går bättre, just använda pensel är det som funkar sämst just nu. Korta pass är det som gäller tyvärr.
Har smidit nya planer under natten. Tänker använda mina HH robotar som såhär;
Detachment #1 Spearhead
Tech priest 7p
Datasmith 3p
Kastellans (4) 24p
Kastellans (4) 24p
Kastellans (2) 12p
Detachment #2
Lord of war
Atropos Knight 29p
Mycket dakka och staying power, låååångsam dock.
Hur ser förutsättningarna ut för operation?
Kul om du ändå har drivet att färdigställa Robotarna. Ser fram emot bilder så småningom.
Kul om du ändå har drivet att färdigställa Robotarna. Ser fram emot bilder så småningom.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Operation är ett option men ingen garanti för att det blir bättre tyvärr. Får ta det lugnt helt enkelt och hålla mig till överskådliga projekt.Röde skrev:Hur ser förutsättningarna ut för operation?
Robotarmén är ju nästan klar, så det kommer gå vägen absolut. Bilder kommer.