Orcs 1750 Slemcon

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Jocke Rapp
Site Admin

Re: Orcs 1750 Slemcon

Inlägg av Jocke Rapp »

Jag tycker inte att man kan kräva av spelare att rapportera ett hål i mallen bara för att de hittat ett. Visst är det kul om de gör det, för att snabbare förbättra mallen, men det är ju inget krav. Vill man vänta med sin ost till en turnering så tycker inte jag att det är dålig stil för det.

Det känns lite som att anklaga en idrottsman för "dålig stil" för att han tränat på ett annorlunda vis inför en tävling...

Gonka Koff

Re: Orcs 1750 Slemcon

Inlägg av Gonka Koff »

Det är verkligen inte rättvist att påstå att Jeppa inte påpekat ett eventuellt hål i mallen avseende orkdreads. Vad jag minns har han skrivit både det ena och det andra förslaget som skulle sänkt kompen på denna lista. Snarare är detta "straffet" för att hans förslag inte blivit genomförda. :D

Mallen har såklart en massa brister, jag har en känsla av att det finns mycket jobb kvar på speciellt orkerna innan den blir bra.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Skriv svar