Tack tack - we aim to please!Simpilicious skrev: Missionhäftet ser bra ut, bra jobbat!Hoppas att jag kommer få va med och spela bara...
Och det rör på sig, så inte omöjligt.
Tack tack - we aim to please!Simpilicious skrev: Missionhäftet ser bra ut, bra jobbat!Hoppas att jag kommer få va med och spela bara...
Låter väl rimligt, men såklart upp till arretEnochia skrev:en fråga, max 3 av icke troops, betyder detta att man får spela tex 3x3 carnifexar då det faktiskt bara är 3 units
Vilka regler har inte läckt?kraftman skrev:20 juni för listinskick kanske är lite tajt då reglerna släpps först 17:e !?
Visserligen har vissa regler läckt men inte alla...
Ett förslag är att skjuta på det till 25:e så man har lite mer tid !
Står max 3 Units av samma. En tre fex unit är 1 unitSimpilicious skrev:Låter väl rimligt, men såklart upp till arretEnochia skrev:en fråga, max 3 av icke troops, betyder detta att man får spela tex 3x3 carnifexar då det faktiskt bara är 3 units
Allain skrev:Sätt upp mig på reservlistan så får vi se om det blir fler avhopp
Tack för förslaget. Vi vill gärna ha lite tid på oss att gå igenom och komma tillbaka ifall någon nu mot förmodan tagit fram en riktig abuse-lista. Samt lägga upp listorna så att man hinner rätta eventuella missar.kraftman skrev:20 juni för listinskick kanske är lite tajt då reglerna släpps först 17:e !?
Visserligen har vissa regler läckt men inte alla...
Ett förslag är att skjuta på det till 25:e så man har lite mer tid !