Rykten om ny 40K edition och GW generellt

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
NilssonHarHund

Re: Rykten om ny 40K edition och GW generellt

Inlägg av NilssonHarHund »

Flogger skrev:De har ju chans att rädda sitt spel. Men det kräver ju att se slutar släppa idiotiska regler...

De behöver släppa en ny edition, skrota ALLA codexar och nollställa allting. Sedan släppa nya regler och nya poängnivåer på alla enheter i hela spelet, balanserade och speltestade. Sedan släpps alla dessa nya regler samma dag, för alla arméer.

DÅ snackar vi, då finns det Hopp. Annars inte.
Gick tillbaka i tråden lite för att jämföra med de första ryktena som kom. Jäklar vad träffsäker du var för mer än ett år sen, Flogger.

Kanske är detta första gången wishlisting fungerat?

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

NilssonHarHund skrev:
Flogger skrev:De har ju chans att rädda sitt spel. Men det kräver ju att se slutar släppa idiotiska regler...

De behöver släppa en ny edition, skrota ALLA codexar och nollställa allting. Sedan släppa nya regler och nya poängnivåer på alla enheter i hela spelet, balanserade och speltestade. Sedan släpps alla dessa nya regler samma dag, för alla arméer.

DÅ snackar vi, då finns det Hopp. Annars inte.
Gick tillbaka i tråden lite för att jämföra med de första ryktena som kom. Jäklar vad träffsäker du var för mer än ett år sen, Flogger.

Kanske är detta första gången wishlisting fungerat?
:o :o :o

The Force is strong med Flogger...

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Det enda som fattas nu är att John Blanche gör omslaget på regelboken.......[HEAVY BLACK HEART]️

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Ismeno skrev:Det enda som fattas nu är att John Blanche gör omslaget på regelboken.......[HEAVY BLACK HEART]️
Bild

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

Ismeno skrev:Det enda som fattas nu är att John Blanche gör omslaget på regelboken.......[HEAVY BLACK HEART]️
Så det du egentligen vill är att de ger ut rogue trader med 40k-logga på omslaget? ;)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Användarvisningsbild
Ismeno

Inlägg av Ismeno »

Elevatorlake skrev:
Så det du egentligen vill är att de ger ut rogue trader med 40k-logga på omslaget? ;)
[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES][SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Du, det här regelsystemet kommer bli ljusår bättre än gamla goa RT. (Även om jag med glädje noterar många RT-vibbar!) Men om man får önska lite, vore det inte fel med en del old-school art i regelboken.

Halvar

Inlägg av Halvar »

Någon som känner Reecius eller de andra på flg som kan höra om man får in fyra imperial knights på 1500 poäng? Mitt tilltänkta färgschema funkar bara med exakt fyra kniggits.
Ja' än't bittä'!

fauh

Inlägg av fauh »

Någon typ av Knight borde gå in. Har svårt att tänka mig att de kommer kosta mer än 350 styck i billigaste utförande. Kan ju vara så att du får snåla in på extra vapen och nån av dem får vara en gallant men det borde gå om poängen är hyfsat lik iallafall...

Men jag har ingen aning så hade jag varit du hade jag chillat lite

Halvar

Inlägg av Halvar »

fauh skrev:Någon typ av Knight borde gå in. Har svårt att tänka mig att de kommer kosta mer än 350 styck i billigaste utförande. Kan ju vara så att du får snåla in på extra vapen och nån av dem får vara en gallant men det borde gå om poängen är hyfsat lik iallafall...

Men jag har ingen aning så hade jag varit du hade jag chillat lite
Det är väl snarare tvärtom jag är rädd för, att man inte ens får ihop till 1500 på fyra kniggets.
Ja' än't bittä'!

Skriv svar