Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
Väldigt snyggt! Och hyllorna där under blir ju tokbra förvaring och avställning!
Tackar!
Andra strykningen klar... blir en tredje imorgon förmiddag.
Andra strykningen klar... blir en tredje imorgon förmiddag.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Inser att jag kommer behöva mycket mer förvaring... Bara foder till väskor kommer fylla två fack. Zone mortalis fyra fack, terrängmålarprylar ett fack, annan terräng minst fyra fack...
Fyllt en byrå med sex lådor med pågående projekt och bitz...
Å vilken fin tröja... långa ärmar som knäpps på ryggen... fan vad najs...
Fyllt en byrå med sex lådor med pågående projekt och bitz...
Å vilken fin tröja... långa ärmar som knäpps på ryggen... fan vad najs...
Röde skrev:Å vilken fin tröja... långa ärmar som knäpps på ryggen... fan vad najs...
Bättringsmålar min terräng som stått oanvänd alldeles för länge...

Ska till en massa nytt nu när fått eget hobbyrum och förvaring inte är en så stor sak längre. Bordet är nu placerat som det är tänkt att stå när det det ska användas som spelplan.

Ska till en massa nytt nu när fått eget hobbyrum och förvaring inte är en så stor sak längre. Bordet är nu placerat som det är tänkt att stå när det det ska användas som spelplan.
Totalt 8 bitar.

Kommer bli skoj att fylla dem ny och gammal terräng. Den gamla behöver lite touch ups bara...

Kommer bli skoj att fylla dem ny och gammal terräng. Den gamla behöver lite touch ups bara...
Tjusigt värre och grattis till hobbyrum. Ett av livets mål
Ska bli kul att se brädet.
Imponerande trädsamling. Är det scenic terrain lr var har du fått "stumparna" ifrån?
Nu blir jag själv lite sugen att hugga tag i mitt realmbräde.
Imponerande trädsamling. Är det scenic terrain lr var har du fått "stumparna" ifrån?
Nu blir jag själv lite sugen att hugga tag i mitt realmbräde.
Om du med stumparna menar de till höger så är det GWs Battlescape. Skog med krater och Rhino... De andra träden är vanliga GW utan löv.
Med Armageddon-terrängen (Necromunda) på g blir det ju extra inspirerande...
Med Armageddon-terrängen (Necromunda) på g blir det ju extra inspirerande...
Det blir kanonbra det här!
Jag ser att du införskaffat lådorna som passar i hyllorna där under - stilrent och praktiskt!
Jag ser att du införskaffat lådorna som passar i hyllorna där under - stilrent och praktiskt!