TOKSPELEN 2017

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

fauh

Re: TOKSPELEN 2017

Inlägg av fauh »

Spell Familiar skrev:
Jonke skrev:
mtz skrev:Vilken kompmall kommer användas? Den som är ute nu?
Bumpar den här frågan.
Då gråter jag. 1.8 ska komma när som helst enligt källan i mallgruppen "bara renskrivas"
... annars kommer det inte bli några traitor legions och då blir iaf jag mindre sugen.
Du kommer ändå inte kunna spela dem ;) De kommer säkert kompas bort helt :D

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Vi får se hur det kan lösas. Om vi hittar en vettigt lösning så kör vi på det men vi vill såklar tförsöka få med dem med eller utan mall.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Spell Familiar

Inlägg av Spell Familiar »

Hylander skrev:Vi får se hur det kan lösas. Om vi hittar en vettigt lösning så kör vi på det men vi vill såklar tförsöka få med dem med eller utan mall.
If you werent a married man... :wub:
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

Michael Carl

Inlägg av Michael Carl »

Vi kommer köra på "Kompmallen v2.0 - Beta" för att få folk skall få möjligheter att testa lite nytt.

http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... 00&t=16811

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

Michael Carl skrev:Vi kommer köra på "Kompmallen v2.0 - Beta" för att få folk skall få möjligheter att testa lite nytt.

Då gäller listan jag skickade in tidigare i veckan. De få förändringar som var på Space Marines påverkade inte min lista alls, och gjorde heller inte att nånting annat blev lockande att ta istället.

Användarvisningsbild
Spell Familiar

Boggalogg skrev:
Michael Carl skrev:Vi kommer köra på "Kompmallen v2.0 - Beta" för att få folk skall få möjligheter att testa lite nytt.

Då gäller listan jag skickade in tidigare i veckan. De få förändringar som var på Space Marines påverkade inte min lista alls, och gjorde heller inte att nånting annat blev lockande att ta istället.
Chocker, Bogg.... Chocker.

Jag däremot ser ut att få betala dyrt om jag ska upprepa mitt nummer med solo-obbar (-9 är rätt saftigt för en T4 modell, W2 or not...) Blir nog till att tänka om.

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

Spell Familiar skrev:
Boggalogg skrev:

Chocker, Bogg.... Chocker.

Jag däremot ser ut att få betala dyrt om jag ska upprepa mitt nummer med solo-obbar (-9 är rätt saftigt för en T4 modell, W2 or not...) Blir nog till att tänka om.
Ta landraiders. Många landraiders. Så sjukt värda sin komp!

twigy

Inlägg av twigy »

Anmäler mig jag med!

Jonatan Holm.

Användarvisningsbild
Spell Familiar

Min lista är inskickad!
Jag är taggad!
Och jag läste precis på BoLS att "Fluffy is the new Hardcore" (i ett annat sammanhang hade det varit snuskigt)

Horde

Inlägg av Horde »

Tyvärr så har det ändrat sig för mig. Jag kan inte komma nästa helg och får tyvärr avanmäla mig.

Tomas Hallin.

Skriv svar