Lojal Primarch tillbaka från dödens brant!
- Spell Familiar
Lojal Primarch tillbaka från dödens brant!
Han är smart...
Han är lojal...
Han är blå...
Han är alla lojala Space Marines "spiritual lige"...
Han är...
PAPA SMURF!
Och av bilden på modellen att döma har han varit på steroider i sitt stasisfält.
Han är lojal...
Han är blå...
Han är alla lojala Space Marines "spiritual lige"...
Han är...
PAPA SMURF!
Och av bilden på modellen att döma har han varit på steroider i sitt stasisfält.
Senast redigerad av 1 Spell Familiar, redigerad totalt 3 gånger.
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
Re: Lojal Primarch tillbaka från dödens brant!
Så jäkla gut!

-
Iambroborn
Lite tråkigt att alla triumvater är/ kommer vara "good guys". Ingen Triumvat för Chaos känns lite märkligt om man kikar på cover artsen med abaddon (imperie triumvat), yianne-nånting (eldar triumvat). Guilliman (imperiet igen). Känns som att Chaos borde fått i första boken om man ska utgå från cover 
40K för kidsen, 30K för männen.
Enter rage mode....[FACE THROWING A KISS]
Enter rage mode....[FACE THROWING A KISS]
-
Elevatorlake
Jackpot för mig som spelar ultramarines och grey knights! 
Men jag är inte tokig i guillimanmodellen av det jag sett hittills. Lite väl mycket age of sigmar i den för min smak.
Men jag är inte tokig i guillimanmodellen av det jag sett hittills. Lite väl mycket age of sigmar i den för min smak.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Imperiet är INTE goda. Eldar är inte heller särskilt goda, även om de är bättre än imperiet. Chaos är iofs bättre än imperiet, där för man iaf ibland chansen att gå med dem, vilket inte är naz... imperiets grej.Iambroborn skrev:Lite tråkigt att alla triumvater är/ kommer vara "good guys". Ingen Triumvat för Chaos känns lite märkligt om man kikar på cover artsen med abaddon (imperie triumvat), yianne-nånting (eldar triumvat). Guilliman (imperiet igen). Känns som att Chaos borde fått i första boken om man ska utgå från cover
Ja' än't bittä'!
-
Iambroborn
Tror du missade poängen med posten liteHalvar skrev:Imperiet är INTE goda. Eldar är inte heller särskilt goda, även om de är bättre än imperiet. Chaos är iofs bättre än imperiet, där för man iaf ibland chansen att gå med dem, vilket inte är naz... imperiets grej.Iambroborn skrev:Lite tråkigt att alla triumvater är/ kommer vara "good guys". Ingen Triumvat för Chaos känns lite märkligt om man kikar på cover artsen med abaddon (imperie triumvat), yianne-nånting (eldar triumvat). Guilliman (imperiet igen). Känns som att Chaos borde fått i första boken om man ska utgå från cover
Menade mest på att det var synd att inte Chaos fick en Triumvat till sin ''egen bok'' då alla andra får en triumvat som matchar cover arten. Sen huruvida man kan klassa någon faktion som ''god'' eller ''ond'' är ju högst subjektivt
-
Elevatorlake
Jag håller med om chaos triumvirate. Jag hade gärna sett en med abaddon och en ny, fet modell för honom och en eller två karaktärer till från black legion.
I och för sig är det väl inte för sent än, kanske kommer två med sista boken
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
-
Iambroborn
Sista boken är ju redan spoilad dock. Det är Girlyman på framsidan i samma stil som Cadia och Biel-Tan, så är högst troligt att det även är arten till Boken och Triumvaten är ju Girlyman, Cypher och en Grey Knight dude. I denna månadens WD så bekräftades att det var en triologi, så Failbaddon får ingen Trio i denna kampanjen i alla fall om de tänkt vara konsekventa i släppenElevatorlake skrev:Jag håller med om chaos triumvirate. Jag hade gärna sett en med abaddon och en ny, fet modell för honom och en eller två karaktärer till från black legion.